Monsterek Team Associated kontra HPI Savage ktoś coś o nim wie i powie?

Witam
Znalazłem takie używane coś "Team Associated MGT 4.6 SE RTR". Jak coś pogooglowałem to wyszło że niby amerykańska firma, że model zawodniczy i w
ogóle super hiper. Tyle że jest to chyba niepopularna firma. Znalazłem ją jedynie u Wrocławskiego dystrybutora ( AN-Finans www.modele.sklep.pl) a takim HPI Savage to połowa allegro handluje i w każdym sklepie modelarskim można dostać. To dlaczego tak jest? Może ten model wcale nie jest super hiper, tylko ktoś samemu powpisywał pozytywne opinie? Ma to ktoś ? Używa, jak z częściami zamiennymi? Może używany Savage jest bezpieczniejszym pomysłem?
Pozdrawiam MArek
ToTylkoJa napisa(a):

mam taki, innego modelu nie mialem, wiec trudno porownac, ale wyglada OK kupiony (jak i czesci zamienne) w http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=1480 , bo mam blisko ;) ale z tego co sie orientuje jest to dokladnie ten sam model, co MTA-4 http://www.rcworld.pl/shop/index.php?products=product&prod_id=1214
z opini "netowych" sprzedawana wersja MGT bez modyfikacji nadaje sie do jazdy :)
WS

jeszcze moge dodac...
jednym z importerow jest http://www.rojna.pl /
http://www.rccars.pl/forum /
WS
ToTylkoJa pisze:

WItam, Mam HPI Savage 4,6 i jak dotąd nie narzekam: jest solidny, mocny , szybki, daje dużo frajdy - naprawdę , ciężko mu zrobić krzywdę a nie jeden raz walił gdzieś w ścianę, zrobił fikołka o pół obrotu za dużo :).... Z częściami nie mam żadnych problemów (jak juz coś sie popsuje - na razie kupowałem tylko 2 części). Wada: W zestawie RTR główna zębatka napędowa jest plastikowa... ta zębatka z reguły wystarcza na jeden porządny wjazd na zaorane pole lub łąkę z wyższą trawą. Na szczęście można dokupić metalową - co tez zrobiłem i od tej pory zero problemów. Pozdrawiam Tesla