Nowy program na PC dla 艂adowarek Pulsar !

Witam serdecznie
http://www.elprog.com.pl/polski/?strona=1_firma&pstrona /02
Do 艣ci膮gni臋cia nowa wersja PC_Graph_2_21.zip.
Bardzo prosz臋 o sprawdzenie tej wersji i uwagi o programie.
Nowo艣ci 1. W oknie DATA mo偶na odczyta膰 napi臋cie i przyrost napi臋cia przeliczone na jedno ogniwo (wygodne przy por贸wnywaniu pakiet贸w sk艂adaj膮cych si臋 z r贸偶nych ilo艣ci ogniw) . 2. Nowe okno do por贸wnania napi臋膰 np. w cyklu formowania czy regeneracji (r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 przeliczania na jedno ogniwo) 3. Nowe okno do por贸wnania pojemno艣ci (wykres s艂upkowy) roz艂adowanie - jasnoczerwony pojemno艣膰 do pierwszej zmiany pr膮du, ciemnoczerwony ca艂a pojemno艣膰 艂adowanie - jasnozielony do p. Inflex, ciemno zielony - ca艂o艣膰 4.Mo偶liwo艣膰 zapisania ca艂ej sesji (par臋 wykres贸w r贸wnocze艣nie - format, regeneracja)
Tak, instrukcji na razie nie ma ;-) Ale dzi臋ki temu b臋d臋 wiedzia艂 czy obs艂uga jest prosta i jednoznaczna.
-- Pozdrawiam S艂awomir Krymski
Witam. Zainstalowa艂em nowe oprogramowanie i mam pierwsze spostrze偶enie. Szkoda 偶e okna "Capacity compare" i "Volt compare" nie od艣wie偶aj膮 si臋 automatycznie i na bie偶膮co tak jak okno "Pulsar - data". Mo偶e to celowy zabieg?
pozdrawiam,
peTer

Niestety celowy ;-( Ci膮g艂e od艣wie偶anie strasznie spowalnia dzia艂anie programu i mog膮 by膰 problemy przy pracy z wolniejszymi PC'tami. Klikniecie na obszarze okno od艣wi偶a zawarto艣膰.
S艂awek

Szkoda, znacznie u艂atwi艂o by to monitorowanie 艂adowanych pakiet贸w.
A czy jest mo偶liwo艣膰 wstawienia takiej opcji np. w "preferences" programu?
pozdrawiam
peTer
Jeszcze jedno spostrze偶enie: Czy jest mo偶liwo艣膰 zr贸偶nicowania kolorystki wykres贸w napi臋膰 w oknie "Volt copare". Ewentualnie zastosowanie przy legendzie np. radiobuton贸w, albo jaki艣 przycisk贸w, kt贸re umo偶liwi艂y by pokazanie tylko tego wykresu kt贸ry w danej chwili nas interesuje. W obecnej sytuacji osoba, kt贸ra nie 艣ledzi艂a procesu 艂adowania nie wie kt贸ry wykres jest do kt贸rego procesu - mo偶na tylko si臋 domy艣la膰 po wzro艣cie napi臋cia. pozdrawiam, peTer

tylko
Po uaktywnieniu okien "compare" , oknom z wykresami zostaj膮 przyporz膮dkowanie numerki (lewy, g贸rny r贸g na 偶贸艂tym tle) - odpowiadaj膮ce legendzie na oknie Volt compare.
...Od艣wie偶anie on/off w preferences ... Dobry pomys艂 !
S艂awek

Programu jeszcze nie instalowa艂em , ale zapytam co to za barbarzy艅ski j臋zyk ?! Czy w tym polskim produkcie nie ma polskiego opisu funkcji ?!
Marek
http://www.ship.modelarstwo.org.pl /

Zgadza si臋. Tylko po 6 procesach regeneracji (roz艂adowanie/艂adowanie) w oknie "Volt compare" mam 6 wykres贸w - 2 czerwone, 2 zielone, 1 偶贸艂ty, 1 granatowy - obecnie kre艣li si臋 fioletowy. Prawd膮 jest, 偶e dwa wykresy tego samego koloru nie wypad艂y na ten sam proces tj. 艂adowania lub roz艂adowania. Czy jest mo偶liwo艣膰 powielenia si臋 kolorystyki np.: 2 wykresy procesu 艂adowania w tym samym kolorze? Wtedy interpretacja by艂a by bardziej uci膮偶liwa.

j臋zyk
IMHO produkt nie jest przeznaczony wy艂膮cznie na rynek polski... w ko艅cu jeste艣my w Europie a 艣wiat dzi臋ki internetowi sta艂 si臋 mniejszy. Chyba o to chodzi艂o Autorowi :) Mo偶e si臋 myl臋? Czekamy na wyja艣nienie. lol
pozdrawiam,
peTer
Witam !!! Skoro produkt nie jest przeznaczony wy艂膮cznie na rynek polski to mo偶e by艂o by OK skoro by艂a by mo偶liwo艣膰 wyboru j臋zyka ?
--
Pozdrowienia z Poznania
Marek C

malutkie
element贸w
nawet
u mnie to samo
Conti
Witam wszystkich.
Dzieki wszystkim za opinie na temat programu. Tak sie sklada ze pisalem ten program dla Slawka. Pomimo jego ciaglych "nowych pomyslow" widac ze jeszcze nie wszystko jest zrobione zadowalajaco. Co do odswiezania okien to postaram sie jutro z tym problemem powalczyc. Rzeczywiscie potrzeba to bedzie zrobic z mozliwoscia wyboru z konfiguracji (z prymitywnego programu zacznie on iloscia opcji pewnie niedlugo przypominac CorelCdraw :) - ale tym razem to nie bedzie moja wina). O ile wykresy slupkowe beda pewnie zadowalajaco sie odswiezac to co do Voltow mam spore obawy,chociaz u mnie na P4 pewnie nie bedzie problemu. Niestety pewnie nie wszystko bedzie sie dalo wykonac. Korzystam przy pisaniu programu z gotowych komponentow do tworzenia wykresow i zmusic je do zachowan innych niz wbudowane jest okropnie trudne. Tak tez bedzie pewnie z tymi kreskami, ale powalczymy z problemem ze Slawkiem. Kolory przy wykresach mogly sie pewnie pomylic, chociaz trudno (co jest troche dziwne na pierwszy rzut oka) wybrac 16 roznych barw repezentowanych w zadowalajacy sposob na ekranie i drukarce.
Pozdrawiam wszystkich
Hej A.S.
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl