Nowy symulator fotorealistyczny Phoenix, T-Rex Freestyle,

Najnowsze artykuły na epheli.pl:

Phoenix RC nowy symulator wchodzi na rynek W lutym tego roku możemy się spodziewać nowego symulatora rc. Jego twórcy zdecydowanie mają ambicję by powalczyć z wielką trójką. Walka ma odbyć się na dwóch polach użytkowym i cenowym. Poznajcie proszę Phoenixa. Czytaj więcej...

Hirobo Shuttle Plus +2 - nowa wersja już za chwilę W lutym na rynku ma się pojawić nowa wersja, najlepszego, podobno śmigłowca szkoleniowego Shuttle Plus marki Hirobo. Nowa wersja nazywa się +2 i wygląda na to, że jak twierdzą fachowcy, doskonałą konstrukcję unowocześniono o rozwiązania z modelu Sceadu. Czytaj więcej...

T-Rex Freestyle czyli makieta Henseleit 3DNT Od kilku miesięcy chodzą za mną makiety, najpierw kupiłem sobie Hugesa 500, ale stwierdziłem, że za mało umiem, żeby go zrobić. Przed świętami pojawił się zestaw pozwalający na wykonanie na bazie mechaniki T-rexa XL makiety wyczynowego modelu do akrobacji Henseleit 3DNT. Nie zastanawiałem się długo. Czytaj więcej...

Zapraszam na

Admin

Reply to
Admin Epheli.pl