OC dla modelarzy lataj─ůcych

czeŠ,
UzgodniliÂmy (lotniskowo) z Allianz warunki opcji ubezpieczenia OC dla modelarzy lataj▒cych RC. Opis u nas na stronie
http://www.pretor.pl/lotnisko/news.php Co wa┐ne jest opcja dla du┐ych modeli! Mo┐e komu siŕ przyda. OC warto mieŠ.
-- Pozdrawiam,
Krzysiek "kojot" Choroszko www.pretor.pl/lotnisko
Add pictures here
Ôťľ

Ubezpieczenie OC w życiu prywatnym, cena rocznej polisy 60zł obejmuje także latanie modelami do 2kg, kwota gwarancyjna 100 000zł. Ubezpieczenie obejmuje 3 osoby w rodzinie i działa na terytorium Polski. Ubezpieczenie przewiduje udział własny 200zł, który można wykupić z 20zł dodatkowej składki . dla modeli 2-5kg dopłata 100zł dla modeli 5-20kg dopłata 200zł dla modeli 20-25kg dopłata 250zł kontakt: Allianz, Grazyna Szloser 507-421-740, grazyna (kropka) szloser (at) port.allianz.pl warunki ogólne (bez opcji modelarskich)
----------- Podbnie, jak mi dali w Hestii w zesz┼éym roku. Dla por├│wnania podaj─Ö: 90 z┼é za ubezp. w ┼╝yciu prywatnym, model do 5 kg na sum─Ö 50 tys. z┼é. Jak chcia┼éem na 100 tys., to pani powiedzia┼éa tak absurdalnie wysok─ů sk┼éadk─Ö, ┼╝e wymi─Ök┼éem.
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Czyli dla modeli do 5 kg, składka wynosi 160 zł na kwotę ubezpieczenia 100 000 zł ??
--
Pozdrowienia!
Tomek
Vex pisze: ......

ja tak to rozumiem ;-)
kojot
Add pictures here
Ôťľ

Pani agent z ktora rozmawialem przed momentem takze tak to rozumie ;-) Ciekawe czy ubezpieczyciel takze... ;-)
Pozdrawiam Jasiek
Add pictures here
Ôťľ

Jeden ze sponsorów 2. Podhalańskiego RC Air Show oferuje ubezpieczenia modelarskie na 100.000 zł za 90zł/na rok. proszę zobaczyć ewentualnie zadzwonić i konkretnie sie dowiedzieć http://rc-lot-hobby.livenet.pl / Pozdrawiam Robert

Ôťľ

Nie, ┼╝ebym chcia┼é Was zn├│w z┼éo┼Ťci─ç. Ale m├│j klub p┼éaci za ka┼╝dego cz┼éonka 19,- Euro rocznie za ubezpieczenie do rozs─ůdnej i wymaganej przepismi unijnymi wysoko┼Ťci 1,5 mln. Euro. Ubezpieczenie jest wa┼╝ne na wszystkie modele (do 150 kg) i na ca┼éy ┼Ťwiat. Tak┼╝e przy lataniu zawodniczym.
Ten temat powtarza si─Ö tu co roku. Czy kto┼Ť (np. Aeroklub) nie mo┼╝e wreszcie za┼éatwi─ç tego tanio i zbiorowo? To zupe┼énie inna sprawa jak si─Ö rozmawia o 4 czy 4 tysi─ůcach ubezpieczonych.
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Ôťľ
Piotrp_de pisze: ...........

Piotrze, nie z│oÂcisz. Boje Marka Szufy pokaza│y, ┐e Aeroklub jest w tej chwili reformowalny tylko Ârodkami klasy TNT lub C4. Pˇki biologia tego nie za│atwi, ta droga jest zamkniŕta. Na konkurencyjn▒ organizacjŕ - nie liczŕ. Tak wiŕc Âwiat trzeba organizowaŠ wokˇ│ siebie - lotnisko, klubik, towarzystwo ubezpieczeniowe, gmina... Mo┐na te┐ lamentowaŠ ;-)
-- Pozdrawiam,
Krzysiek "kojot" Choroszko www.pretor.pl/lotnisko
Add pictures here
Ôťľ
Witam!
Piotrp_de napisal:

Skoro polskie aerokluby nie sš zainteresowane modelarzami to może rozwišzaniem byłoby zapisać się do klubu Piotra ? Tylko czy oni by chcieli mieć u siebie modelarzy z Polski ;o)
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz
Ôťľ

Nie ma sprawy. Dw├│ch koleg├│w z polski ju┼╝ na takiej zasadzie mamy. Tyle, ┼╝e trzeba wtedy p┼éaci─ç pe┼én─ů sk┼éadk─Ö klubow─ů (rocznie 138,- Eur.).
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Ôťľ

Mia┼éo by─ç oczywi┼Ťcie z Polski - przepraszam!
Piotr

Ôťľ
Agenci ubezpieczeniowi nie chc─ů ubezpiecza─ç grupowo bo trac─ů kas─Ö, by┼éem pyta─ç w kilku firmach w wi─Ökszo┼Ťci otwieraj─ů szeroko oczy ze zdziwienia co chc─Ö ubezpieczy─ç. Dwie ubezpieczalnie co maj─ů jakie┼Ť zal─ů┼╝ki ubezpieczenia modelarskiego ,nie wiedz─ů jak─ů wysok─ů stawk─Ö ustawi─ç do zap┼éacenia za minimalnie nisk─ů kwot─Ö ubezpieczenia. Panowie w naszych ubezpieczalniach jest zdzierstwo i nic wi─Öcej. Zreszt─ů jestem ciekaw czy kto┼Ť mia┼é ju┼╝ przyjemno┼Ť─ç dosta─ç odszkodowanie (czego nikomu nie ┼╝ycz─Ö)i jak to si─Ö to wlok┼éo i ile by┼éo problem├│w, przecie┼╝ znamy nasze krajowe realia.
Pozdrawiam Wiesiek
Add pictures here
Ôťľ

Ja mia┼éem t─ů "przyjemno┼Ť─ç". Jakie┼Ť 2 lata temu podczas treningu do MP F3B uszkodzi┼éem model kolegi. Ubezpieczenie posz┼éo z licencji AP i by┼éo wyp┼éacone wg faktury wystawionej przez s┼éowackiego producenta Akacji. Uszkodzeniu wtedy uleg┼éo skrzyd┼éo i motylek. Wys┼éa┼éem zdj─Öcia, dzwoni┼é do mnie nawet sam p. W┼éodarczyk, jak to si─Ö sta┼éo. W sumie trwa┼éo to jakie┼Ť 5 tygodni. Sprawa za┼éatwiona bez ┼╝adnych problem├│w. Firma ubezpieczeniowa - FILAR. W tej chwili niestety ju┼╝ nie ma w licencji zawartego ubezpieczenia, ka┼╝dy ma obowi─ůzek ubezpieczy─ç si─Ö we w┼éasnym zakresie, korzystam z us┼éug Hestii.
pozdrawiam Arek

Ôťľ
Tak ale to by┼éo ubezpieczenie zawarte w licencji i pomaga┼é w tym aeroklub. Jeste┼Ťmy zrzeszeni w klubie modelarskim przy aeroklubie i by┼éem si─Ö pyta─ç o ubezpieczenie grupowe ale nie ma szans czego┼Ť takiego za┼éatwi─ç, tylko indywidualnie na ka┼╝dego cz┼éonka. Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo ┼╝e chodzi o kas─Ö !!! Czyli du┼╝o wzi─ů─ç a ma┼éo da─ç to jest motto naszych ubezpieczalni. Ciekawe czy mo┼╝na si─Ö ubezpieczy─ç za granic─ů ? np. w Czechach bo mam blisko.
Add pictures here
Ôťľ

Na szczescie jest ju┼╝ konkurencja (Hestia, Allianz). Je┼Ťli zbierze si─Ö odpowiednia ilo┼Ť─ç os├│b (dajmy na to 20), to mo┼╝na ju┼╝ ponegocjowa─ç. Wystarczy zaw─Özi─ç zakres ubezpieczenia tylko do modeli. Przeciez nie musz─ů robi─ç tego ubezpieczenia jako dodatek do OC w ┼╝yciu prywatnym. Teraz p┼éac─Ö za wi─Ökszo┼Ť─ç niepotrzebnie (OC w zyciu prywatnym mam gdzie indziej przy okazji konta bankowego). Kwestia tylko zebrania si─Ö w kup─Ö.
Nie musi to by─ç ubezpieczenie grupowe. Mog─ů to byc indywidualne polisy. Tyle, ┼╝e na wynegocjowanych warunkach.
Jak p├│jdzie jeden modelarz, to go zb─Öd─ů tak, jak mnie 90 z┼é za ubezpieczenie na 50 tys.
--
Lukasz
N 50 05' 04"
Lukasz napisał(a):

NIE MA NEGOCJACJI TO JEST POLSKA TU ODZIERA SIE KAZDEGO JAK IDZIE NAWET NIE MA CO PROBOWAC JA PYTALEM I NIC.
Add pictures here
Ôťľ
Wiesiek3 pisze: ........

To musisz mieszkaŠ w jakiej innej Polsce ni┐ ja. Mo┐e trzeba zmieniŠ globus?
kojot
Add pictures here
Ôťľ
JeÂli Wiesiek negocjuje tak jak pisze, czyli krzycz▒c to cˇ┐ siŕ dziwiŠ, ┐e ma takie doÂwiadczenia. ;)
»eby nie by│o, ┐e Nasz Narodowy Jajoklub nic nie robi: http://www.mlik.pl/forum/viewtopic.php?t=431
Add pictures here
Ôťľ
Czaro napisał(a):

Co to s─ů za sumy ubezpieczenia :

Przecie┼╝ te sumy to ┼Ťmiech ,za to nawet samochodu po kraksie z modelem nie da sie naprawi─ç. Mam pewne obawy ┼╝e jak model uderzy┼é by w cz┼éowieka to kwoty ubezpieczenia CHYBA SA ZA MALE !!!(OBY NIKOMU SIE TO NIEZDAZYLO) , I TO ZNOWU WYKRZYCZ─ś. Ja nie krzycza┼éem podczas za┼éatwiania ubezpieczenia tylko Pan i Pani powiedzieli ┼╝e nie mo┼╝e nas grupowo ubezpieczy─ç, no i kwoty sk┼éadki do kwoty ubezpieczenia maj─ů si─Ö nijak do siebie ,jeszcze do tego waga modelu tam gdzie by┼éem nie mieli o tym zielonego poj─Öcia i prosz─Ö nie piszcie ┼╝e jest ok bo nie jest.
Add pictures here
Ôťľ
Wiesiek3 napisal:

Dlatego ciekawi mnie opcja ubezpieczenia si─Ö tam gdzie Piotr_de. Jak na razie na moje pytanie o ubezpieczenie nna kwote gwarancyjna rowna 1 000 000zl (czyli cztery razy mniej niz u Piotra) zaden z podanych w tym watku agentow mi nie odpowiedzial... ale czekam dalej.
Jedno mie tylko zastanawia w przypadku ubezpieczenia sie u zachodnich sasiadow... zalozmy ze rabne modelem w cos/kogos.... Jak bedzie wygladala procedura wyplaty ubezpieczenia? Komisja bedzie badac szczatki modelu, okreslac czy w danym miejscu powinienem latac czy nie.... Mysle ze przy takiej sumie ubezpieczenia jakies obostrzenia zasad latania chyba sa... ?
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz
Ôťľ