Od czego zacząć ???

Witam wszystkich, mam oglne pytanie do kolegw modelarzy od czego zacz aktualnie zabaw z modelami samolotw zdalnie sterowanych. Kiedy jako dzieciak
si tym bawiem ale kilka lat robi swoje, technologia idzie na przd i za bardzo dzisiaj nie wiem jak tem ugry aby jednoczenie si nie zniechci a jednak stopniowo mie fun :-) Pozdrawiam
Użytkownik Jaroslaw Kopec napisał:

Na początek musiałbyś się określić jakie są ograniczenia finansowe, czy i co już masz (wyposażenie, narzędzia) i jaki preferujesz napęd: elektryczny czy spalinowy. Jako pierwszy model mogę polecić latające skrzydło np tzagi - tanie, mocno kretoodporne, łatwe w pilotażu.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html