(pancerka)Sherman M4A1(76) z operacji Cobra

Cześć, jakiś czas temu w księgarni przeglądając książkę nt Shermanów natknąłem się na malowanie M4A1(76) w czarnooliwkowym kamuflażu z operacji Cobra.Nie
wykazałem się refleksem i niestety nie kupilem tej książki, a terez byłaby jak znalazł (przymierzam się do tego Shermana) Czy ktoś mógłby mi udostępnić to malowanie ewent. podpowiedzieć jaka to mogła być publikacja. Pytanie dodatkowe - czy jest to malowanie odpowiednie dla modelu Italerki (1:35).Pozdrawiam - Grzegorz/Toruń.

jak
Nie wiem a jaką książkę chodzi natomiast jakiś rok temu był artykuł w Military Modelling na ten temat "Sherman Cobra" gdzie jest i rys historyczny i model (przedstawiał Steva Zaloga). Jak najbardziej chodzi o kamuflarz czarny/OD który stał się standardowym kamuflarzem na amerykańskich pojazdach.

Jak najbardziej, ale model wymaga pewnych poprawek, ale niech się szermanolodzy się na ich temat wypowiedzą :-)
Marek