Piekne dzięki - ICOM.

Piekne dzięki - ICOM. Własnie dzisiaj otrzymałem od Kolegi -icom -obiecany
silnik. Czegoś takiego jeszcze w swoim życiu nie doświadczyłem. Pomimo,że
nie jestem młodym modelarzem i chciałem ten silnik od kolegi kupić -
DOSTAŁEM GO W PREZENCIE. Jeszcze raz wielkie dzieki i pomyślnego lotu na
Okinawę. Pozdrawiam Michał.
Reply to
invalid unparseable
Dołączam się do podziękowań. Kwarce GRAUPNERA - nowiutkie w oryginalnych opakowaniach - dotarły całe i "zdrowe" :)
pozdrawiam,
peTer
Reply to
peTer