[plastik] Miniprojet grupowy - Hummer

Cze¶æ!
Ja wraz z Paw³em z Siedlec chcemy zrobiæ miniprojekt grupowy wspó³czesnej
pancerki 1/35 Hummer'a. Je¶li kto¶ chce sie do³±czyæ, proszê daæ znaæ :-)))
Reply to
invalid unparseable
Ano!!!! Ja bêdê robi³ Hummera z Academy numer 1362, taki pick up. Fajny bêdzie. Che che che przekabaci³em £ukasza i zaczyna lepiæ plastiki, mam nadziejê, ¿e pójdzie w s³usznym kierunku WSPӣCZESNYCH pojazdów wojskowych ;-)))))))
Reply to
invalid unparseable
----- Original Message ----- From: "Pavvel" snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, October 15, 2003 6:00 PM Subject: Re: [plastik] Miniprojet grupowy - Hummer
Mam Apacha :-). Moze byc? Podpada pod samoloty? ;-)...
Wili
Reply to
Wili
To poczekaj na nowego Hummera z Tamiya. Albo juz jest albo powinien byc w nowej dostawie.
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
Ja czekam do nowej dostawy z Dragona. Mam nadziejê, ¿e ju¿ bêdzie Abrams. Chcê sobie zrobiæ makietkê z 'wycieczki' po autostradzie w Bagdadzie. :-) Hummera jednego mam i na razie wystarczy.
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
Yyyy.... no, moze byc:) Jakiesi skrzydelka to on ma:D
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Ke'dem guerfel "Łukasz Studniarz" <lukastu@USUN_TOo2.pl> ihn news:bmjnhn$8pj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Bardzo chętnie się dołączę... przeróbka na wersję izraelską, zacznę robić za jakieś dwa lata ;o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
U¿ytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" snipped-for-privacy@coz.spamers.are.stupid> napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns9415D7939550ADoaba.olval.thru@127.0.0.1...
Ja co prawda Jugos³awia, ale termin te¿ 2 lata(choæ le¿y wpudle), zróbcie projekt w tym czasie :o)
Reply to
Piotr Dmitruk
Projekt mo¿e oczywi¶cie trwaæ baaaaardzzzooooo d³ugooo :-))))
Reply to
invalid unparseable
Dlaczego?
Reply to
invalid unparseable
Czesc,
Bardzo chetnie ale za jakis czas, ja czekam na Tamiyowskiego TOW'a a w zasadzie na blachy z jakiejs lepszej firmy. No wlasnie moze ktos lepiej zorientowany wie czy wogole powinienem czekac na blaszki z Abera??
Pozdro, Piotr
Reply to
PS
. Academy pare razy mnie przewiozlo. Z pojazdow
Spokojnie mo¿esz sobie kupic Hummera z Academy.
Reply to
invalid unparseable
----- Original Message ----- From: "Łukasz Studniarz" <lukastu@USUN_TOo2.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, October 16, 2003 8:20 AM Subject: Re: [plastik] Miniprojet grupowy - Hummer
Nazwa firmy mi sie nie podoba :-))))
Wili
Reply to
Wili
Wiêc kto ostatecznie siê do³±cza do projektu? Termin powiedzmy do.....ustalenia :o))))
Reply to
invalid unparseable
Jak termin do po³owy przysz³ego roku, to ja mogê siê pisaæ. Ale do koñca roku jestem zawalony: Mustangi, Wrzesieñ 39... itd...
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
----- Original Message ----- From: "Łukasz Studniarz" <lukastu@USUN_TOo2.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, October 16, 2003 7:45 PM Subject: KTO OSTATECZNIE ?
A to krwia trzeba podpisac??? Zrobie jak bede mial model. Juz zamowilem. Model "spudla" powinienem machnac szybko ;-)
Wili
Reply to
Wili
Witajcie,
To moze ja jeszcze dolacze - w ramach odmiany od "odkurzaczy" lepie Humka ACA 1363. Jako¶ bardzo powolutku mi to idzie, wiec mam nadzieje, ze udzial w projekcie przyczyni sie do intensyfikacji prac ;)
Pozdrawiam Robert "Harrier" Kierstan
Reply to
Robert Kierstan
U¿ytkownik "£ukasz Studniarz" <lukastu@USUN_TOo2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bmmlf2$is$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
No to ja te¿, z planowanym spó¼nieniem :o) Hummer TOW z ACA, wersja z Kosowa
Reply to
Piotr Dmitruk
Cze¶æ!
Zaczynam siê zapadaæ w to modelarstwo :o)))), tzn. dzi¶ by³em w modelarskim 'tylko' przejrzeæ katalog academy. Po powstrzymaniu siê do zakupu dwudziestoletnich zapasów modeli, pod szybk± lady zauwa¿y³em figurki academy 1/35 i nie mog³em siê oprzeæ Kupi³em sobie - bêdê mia³ do humerka :-)))))
P.S. Czy to jest z³y objaw?
Reply to
invalid unparseable
To normalne w tej chorobie... Tylko portfel siê dziwnie zachowuje. Strasznie chydnie...
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider