[plastik] Mustangi, co słychac?

Jak wasze Mustangi? Co się dzieje w waszych stajniach? Lepicie?
Mój już ma sklejone skrzydła z kadłubem.
Reply to
invalid unparseable
Hi No mój sklejony stoi na monitorku ;-) A teraz czekam na mustanga w 1/32 z hasegawy. Bardzo się ciesze, że nareszcie się zajeliśmy jakimiś konkretami (Mustangi) a nie faszystowski złomem(bez obrazy oczywiście).
pozdrawiam jack (albo mustang jak kto woli)
ps Mustangi to moje ulubione samoloty. gg.1857037
Reply to
Jack
Hahaha To zobacz mojego na Forum PWM w dziale Projekty grupowe. :-) Ja wysłałem zdjęcia swojego wraz opisem do Pavvla.
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
Dostalem i zajme sie nim, mam nadzieje ze jutro. Chory jestem i nie wiem jak sie jutro bede czul:| Ale ta chwile na przygotowanie galerii z pewnoscia znajde. A model jest fajny:)
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Sorki, ale ja wcale Cię nie poganiam.:-) Spoko, będzie jak zrobisz. :-) Zdrówka życzę.
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
Ja wiem:) Ale czuje sie w obowiazku powiadomic CI, dlaczego jej jeszcze nie zrobilem:)
Zrobie, zrobie:)
Dzieki:)
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Witam, w palnie mam dwa. Jeden 48 a drugi w 1:72. Kokpity zrobione, kadłuby sklejone. Śmigiełka..obrotowe! Wczoraj sklejałem skrzydła dziś wieczór szlifowanie, i wstępne pasowanie do kadłubów. Jeśli zdobędę kalki to 48-mka p-51 D będzie w polskim malowaniu!! Oceniam, że 25 % roboty mam za sobą.
Reply to
Miroslaw Rawinski
Witam serdecznie!
Po Spicie przychodzi kolej na nowy model. Czy mógłbym się TERAZ dołączyć do projektu? Co Wy o tym myślicie?
Reply to
invalid unparseable
Czesc. Nr 1 czeka na kolege z aparatem aby go obfotografowac i na PWM. Nr 2 Kadluby sklejone, skrzydla obszpachlowane (az betoniarke z piwnicy musialem wyjac), czeka na psikadelko ktore do miasta Lukowa wyslac musiale, aby przegladnal go fachowym okiem producen tamtejszy raczyl dokonac. Jak zatem slyszycie bedzie to jeden z pierwszych opsikanych przeze mnie modeli. Pazywiom uwidzim. Nr 3 Na razie w trakcie dlubania w nosie nad wypraskami. Nr 4 (nie ujety w zestawieniu) w trakcie ogladania, z nosem do sklepowej szybki przyklejonym. Pozdrowaski Mac Eyka
Reply to
Maciek Poniatowski
Mozna mozna:) NApisz mi tylko co kleisz.
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Witam, 5 na roznych etapach budowy. Najbardziej zaawansowany, bo pod lakier to Revell w malowaniu z Chin, nastepnie Italerka juz obklejona czeka na pierwszy kolor, przepraszam drugi bo zolte pasy juz ma pomalowane. Najgorzej z Modelfarbem chyba przesadzilem istny horror short run w najczystszej postaci, kwintesencja zla, same nadlewki. Ale sie nie poddam i do konca roku moze go skoncze. W miedzyczsie dokupilem Academy, Revella i Hase. Postaram sie jeszcze je wykonac. Zdrowka Slawek Kusz.
Reply to
skusz