[plastyk] Modele z supermarketu

Hej!
Czy zdaza sie wam kupowac modele w supermarketach lub w sklepach z
zabawkami? Chodzi oczywscie o modele z dolnej polki cenowej.
W sklepie modelarskim za Revella place 19, na Allegro okolo 18.50, ale za to
w sklepie z miskami i resorakami ponizej 15zl.
Co o tym sadzicie?
PS. W Tora, tora powiedzieli, ze Revell to supermarketowa firma...
Reply to
Radek Gontarek
Kupi³em w supermarkecie Revellowskiego Hs-129 (1:48) i by³em mi³o zaskoczony gdy okaza³o siê, ¿e w ¶rodku jest Hasegawa. Dla porównania Revell kosztowa³ ok. 70 z³, a Hasegawa kosztuje ok 140 z³. Wygl±da na to, ¿e te drugie 70 z³ to za pude³ko :) Ostatnio kupi³em te¿ Me-163 (1:48) Revella i na pierwszy rzut oka te¿ wygl±da bardzo dobrze.
Pozdrawiam M.
U¿ytkownik "Radek Gontarek" snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bpaam0$b2i$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl... > Hej! > Czy zdaza sie wam kupowac modele w supermarketach lub w sklepach z > zabawkami? Chodzi oczywscie o modele z dolnej polki cenowej. > W sklepie modelarskim za Revella place 19, na Allegro okolo 18.50, ale za to > w sklepie z miskami i resorakami ponizej 15zl. > > Co o tym sadzicie? > > PS. W Tora, tora powiedzieli, ze Revell to supermarketowa firma...
Reply to
Marskan
U¿ytkownik "Marskan" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bpaqu1$coc$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
He he, jeszcze zmienisz zdanie jak przyjdzie do montowania "okienek" za owiewk± :))) Artur
Reply to
Artur Osikowski
U¿ytkownik "Artur Osikowski" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bpcvut$60l$ snipped-for-privacy@srv.cyf-kr.edu.pl...
Az pobieglem sprawdzic... Uff! Montuje do tego malenstwa zestaw Airesa i na sucho wsystko pasuje idealnie :) Komet w pudelku Revella to oczywiscie Dragon. Pewnie dlatego sa drobne ;) problemy z pasowaniem czesci.
BTW ja kupilem w hiper Ju-87 B w 48 z Revella. Na niego to juz polowalem z premedytacja - toz to Hasegawa za 57 zlociszy! Tak wiec, ja tam nie narzekam - jedyne co mnie denerwuje, to fakt, ze w najblizej mnie polozonym hiper wybor modeli jest coraz gorszy :( Mam nadzieje, ze w innych jest troche lepiej.
pozdrawiam
Marcin (pvf) Krajewski
Reply to
Marcin (pvf) Krajewski