początkujący prosi o linki / inf / koszty( !!! ) nt DEPRONOWCÓW

Witam, jestem raczej zielony w temacie. Od 2 lat meczy mnie lekkie RC ale
nigdy nie miałem dość kasy żeby w to wejść. Przejrzałem kilka stron i jestem
przerażony. Myślałem nad depronowcem na początek ( zrobiłem kilka szybowców
F1H z holu ) ale nie wiem w jaką aparature (ile czego) musiałbym się
zaopatrzyć. Gdyby ktoś mógł mi pomóc - chodzi mi o ewent linki, lub
orientacyjne propozycje cenowe (oczywiście te z niższej półki) - byłbym
ogromnie wdźięczny. Gdybyście znali jakieś strony traktujące temat od
zupełnego "0" - uprzejmie prosze o pomoc.
Reply to
invalid unparseable
Witaj,
Jak sie zapewne domyslasz, nie ty pierwszy masz taki problem. Polecam ci archwum grupy, temat zostal juz kilkukrotnie przewalkowany. Takze na Forum PWM jest watek o kosztach spalina vs. elektryki, gdzie jest troche informacji o wyposazeniu dla poczatkujacego. Ze swej strony polecam ci swoja sciage dla poczatkujacych:
stronie
znajdziesz kilka opisow prostych modeli wraz z opisem wyposazenia.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko