potrzebne mi plany samolotów myśliwskich z II w ś

Witam
Nie wiem czy trafiłem na dobrą grupę.
Poszukuję planów w rzutach górnym bocznym, przednim
i najlepiej jakieś zdjecia czy rysunki kamuflażu i oznakowania
stosowanego na tych samolotach
Interejują mnie Spifire Meserchimt'y Focke Wulfe i Hurricane
mogą być też P51 P47
Szukałem w księganiach i w necie ale to co znalazłem to zbyt
mało. Najjcześciej są to rysynki samolotów widzianych z boku
a nie z góry:) To wszystko potrzebne jest mi do namalowanie
serii obrazów przedstawiających samoloty z drugiej wojny św
byłbym wdzieczny za pomoc
pozdrawiam
Rafał
ps. prywatnie odpisz mi na adres ponizej
rafaltaras(małpa)uutograf.pl
Reply to
invalid unparseable
a będą mi potrzebne też plany łodzi podwodnych i innych okrętów:)
wiec jeśli ktoś może mi pomoc będę wdzieczny:)
pozdrawiam Rafał
Reply to
invalid unparseable
ma być: rafaltaras(małpa)autograf.pl
Reply to
invalid unparseable
a tu zdjecia model, też moga sie przydać:
woperk
Użytkownik woperk napisał :
dzieki
pozdr Rafał