Powiekszenie skrzydła.

Witam.
Powiekszam skrzydło. Ma teraz 100 cm, a ma miec 130 cm rozpiętosci.
Powiekszyłem plan w AutoCadzie. Zaznaczyłem po prostu plan z tym
skrzydełkiem i rozszerzyłem do 130 cm. Powiekszyło sie wszystkoładnie
pieknie proporcjonalnie. Profile i inne. Ale powiekszyły sie tez odległosci
miedzy zeberkami.
Czy mozna w ten sposób powiekszyc skrzydło ?
Czy dodac zebra, zby były mniejsze odległosci miedzy nimi ?
Czy to sie robi inaczej.
Pozdrawiam .
Reply to
invalid unparseable
Paweł Burdziakowski <speCyfick> snipped-for-privacy@irc.pl napisał(a):
a skrzydło już jest, czy jeszcze na planie? - Jak jest, to najlepiej zrobić nowe (patrz w dół) albo pobawić się w "doklejanie" np. śrudpłata o długości 30 cm (będziesz miał np. kolejny wznios)
Jaki kształt ma szkrzydło? jak prostokątny, to możesz doklejać na końcu i w środku. Jak np. trapezoidalny ;) to już tylko w środku.
Jak go jeszcze nie masz, to tak jak mówił mój poprzednik - dłuższe dzwigary i więcej żeber
Pozdrawiam, Michał Kuc
Reply to
invalid unparseable
Szkrzydło jest jeszcze na planie. Ma prostokątny kształt. Czy jest jakas reguła odnosnie odległosci między zebrami ? Czy mozna dac zebra od srodka gęsciej a potem rzedziej ?
invalid unparseable