Powr贸t do RC po latach - jaki pak iet Li-Pol?

Hej! Po kilku latach przerwy (dziecko, przeprowadzka, brak warunk贸w) wracam do modelarstwa. Zawsze lata艂em elektrykami. Niestety stare pakiety s膮 takie sobie i musz臋 kupi膰
nowe.
I co widz臋, dokona艂a si臋 prawdziwa rewolucja! Dzisiejsze pakiety Li-Pol o pojemno艣ciach i wydajno艣ciach, kt贸re po prostu nie mieszcz膮 si臋 w g艂owie komu艣 kto zatrzyma艂 si臋 w rozwoju 4-5 lat temu :) Mam do艣wiadczenia z Li-Ion, jak widz臋 og贸lne zasady z Li-Pol s膮 takie same, tylko parametry inne.
I teraz pytanie: czy pakiet LI-POL DUALSKY 1800mAh7.4/25C w cenie 92 z艂 to dobra oferta? Co to w og贸le za marka, czy mo偶e noname? Ewentualnie, jakie inne podobne ogniwa i gdzie si臋 obecnie korzystnie kupuje? Potrzebuj臋 >00mAh, pr膮d w zupe艂no艣ci wystarczy 15A czyli jak widz臋 niewiele :) Zale偶y mi za to na w miar臋 du偶ej trwa艂o艣ci.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog膮 by膰 niepowa偶ne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiada膰 w cz臋艣ci