prad ladowania lijon w graupner ultramat 14? / instrukcja?

Witam, moze ktos podpowie... generalnie jestem uzytkownikiem tego cuda jakies 2 lata, najczesciej laduje nimh, ale ostatnio potrzebowalem ladowac lijon -
jedno ogniwo 18650. zmienilem na linjon, o ile widze podalem pojemnosc ogniwa - 2400, nie moglem zmienic parametru 1C, zakladam , ze to prad ladowania, czyli w tym przypadku taki jak pojemnosc ogniwa? Tak czy inaczej ladowalo sie pradem 0.2A.
moze ktos ma instrukcje do tego, bo wcielo mi oryginal, chociaz w zasadzie nie wiem co tam jeszcze moglbym doczytac, ale np, irytuje mnie to, ze chec zmiany parametrow ladowania nimh wymusza odpiecie i zapiecie ponownie ogniwa, bo jakby rozpoczecie ponowne ladowania w przypadku zmiany par. mozliwe jest dopiero po odpieciu i zapieciu ogniwa... moze sie da - mnie sie nie udalo...
pozdrawiam Michał

mniejszym rzecz jasna ze stabilizacja napięcia ładowania na poziomie 4,2V /1 ogniwo w przeciwnym razie trzymaj przy nim gasnice.Rozładować go mozesz max do 2,9V

dzieki za info, tylko problem w tym, ze prad ladowania byl 0.2A i nie za bardzo chcial isc wyzej:) ogniwa sa zabezpieczone, wiec zakladam, ze poki co nie wybuchna:) pozdrawiam