Pręty stalowe i ruki mosiężne. Gdzie kupić?

Witam! Mam may problem: Gdzie kupi w internecie prty stalowe o rednicach wikszych 10mm? Podobny problem mam z rurkami mosinymi ciekociennymi o takich
rednicach.
Z gry dziki za pomoc.

W Warszawie w sklepie z artykułami metalowymi na ul Miedzianej i Conrada oraz w CSM na ul Bitwy Warszawskiej 1920r nr 6. Jacek