Pytanie

Zanosi się, że niedługo będę przez 2 tygodnie w Ustroniu k Wisły. Mam motoszybowca i mam nadzieję, że będzie gdzie polatac. Szukanie miejsc na
własną rękę będzie kłopotliwe. Będę wdzięczny jeśli ktoś z miejscowych modelarzy zgodzi się na kontakt telefoniczny i wspólnie polatamy na jakimś zboczu. A może wymienimy się e-mailami?