Pytanie

Witam. Pytanie do fachowców: Czym rozpuścic klej epoksydowy dwuskładnikowy? Próbowałem na różne sposoby bez efektu. Zawiaski plasykowe, ręce trochę z
kleju , wkładanie w szparki i rano tworzą jedną całośc. O wyjęciu "ośki" mowy nie ma. I stare powiedzenie _ "pomożecie" ?! Mam nadzieję, że ktoś się zlituje.

Jak mozesz pdgrzej do ok 80 stopni klej epoxydowy zmieknie lub aceton lub nitro rozpuszczalnik

Taaaa. razem z PLASTIKOWYMI zawiasami. Najszybciej i najskuteczniej bdzie je odci i zaoy nowe. Zakadajc nowe posmaruj sobie np. olejem newralgiczne miejsca.