pytanie

Witam. Czy w Gliwicach lub okolicy są sklepy modelarstwa lotniczego?

Jeśli Katowice można uznać za "okolice Gliwic" ;) to jest tu ich kilka: ModelFan na ul Mikołowskiej. Jakieś 15 min spacerkiem od dworca. http://www.modelfan.com.pl / RCWorld na Brynowie. Od dworca dojazd tramwajem i potem spacerek. http://www.rcworld.pl / Jest jeszcze sklep w Gwiazdach na ul Rozdzieńskiego. mam tylko tel. 0322582833. Wszystkie czynne także w sobotę od 10-13 na 100%. Czasem lepiej.
Pozdrawiam
Adam

W Katowicach na Korfantego, w połowie drogi między Rondem a Rynkiem.
Pozdrowienia. Krzysztof z TychĂłw.
Dzięki Panom Adamowi i Krzysztofowi. Mieszkam w Mysłowicach i akurat w Katowicach to te sklepy znam. Myślałem o Gliwicach i "rogatakach" Gliwic. Popytamy poszukamy. Dziękuję i pozdrawiam.
wiadomości