[RC] Hitec Optic prośba o

Witam wszyskich, jestem "niedzielnym modelarzem" wracającym do dawnego hobby. Niestety ostatnie próby zakończone były niepowodzeniem - kompletny brak czasu. Ale to się zmieni... Do rzeczy. Chciałbym pobawić się w RC latajace. Ostatnio latałem na enerdowskiej Signal FM7 :-(. - no było to jakiś czas temu... Obecnie planuję zakup aparatury. Myślę poważnie nad wymienioną w temacie Hitec Optic. I tu uwaga - nie planuję budowy zaawansowanych modeli - raczej elektryczne parkflayer-y. Może z czasem coś bardziej "rozrywkowego" Więc w/w aparatura powinna w zupełnosci wystarczyć, nawet gdyby przyszła ochota na coś bardziej wyrafinowanego. Niemniej na forum PWM jak i na kilku zagraniczych stronach spotkałem się z dosć krytyczną opinią o Hitec-u. Nie chcę wzniecać świętej wojny zwolennieków (wyznawców) produktów firmy X czy Y. Interesuje mnie trzeźwa opinia uzytkownika - wady i zalety. Z tzw. kasą nie musze się za bardzo liczyć co nie znaczy że jestem skłonny z uśmiechem na ustach wykosztoać się na sprzęt którego i tak nie wykorzystam. Wiem że tem model Hiteca jest w ofercie od niedawna, ale interesuje mnie opinia uzytkowników sprzętu tej firmy. Jeśli ktoś ma inną propozycję/zdanie - chętnie przeczytam...

pozdrawiam boreal

P.S> przeczyatałem większość matiałów dostępnych w sieci, w zasadzie jestem zdecydowany wiosną poczynić odpowiednie zakupy.

Reply to
boreal

boreal napisał(a): ............

Nie wiem gdzie spotkales te opinie. Hitec AFAIR ma bardzo porzadna opinie i dominuje w segmencie tanich aparatur i aparatur ze sredniej polki. Na dodatek jest w miare porzadny polski dystrybutor.

Jestem przekonany, ze z optica bedziesz przez pare ladnych lata bardzo zadowolony. A jak ci zacznie czegos brakowac kupisz Futabe, JR lub Graupnera. Jednak optic to IMO bardzo dobry wybor. Ja zaczynalem od Flasha 5 - nie mam zastrzezen. Oczywiscie Futaba 9 jest wygodniejsza, ale takze kilkukrotnie drozsza. A nie uzywam duzo wiecej funkcji niz w Hitecu.

I po co czekac do wiosny?? Pogoda do latania jest OK. No i trzeba ciut posiedziec przy symulatorze, przygotowac modele, itp.

Pozdrawiam,

Krzysiek Choroszko

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

Nie chcę wzniecać świętej wojny

nie znam tego nadajnika ale miałem Flash 5X - żadnych problemów obecnie Eclipse - żadnych problemów

Conti

p.s. jedyny minus to mało informacji na wyświetlaczach ale idzie sie przyzwyczaić - w końcu nie ustawia sie nadajnika co chwile a podczas latania to i tak nie patrze na wyświetlacz

Reply to
Conti

Użytkownik "boreal" <boreal@[usun_]gazeta.pl> napisał w wiadomości news:Xns95CFA74BE103Daaaabystudentazatrud@127.0.0.1...

Latam z aparatura HITEC-a juz kilka lat i wszystko dziala OK. W tym roku tez zamierzam kupic OPTIC-a uwazam, ze ma bardzo korzystny stosunek ceny do mozliwosci

TD

Reply to
tdziki

Potwierdzam poprzednie opinie miałem Eclipsa obecnie Futabę jedna i druga bez zarzutu.

Reply to
Janusz S.`Jasmin

Ja używam od trzech lat Flasha 5X - nigdy mnie nie zawiódł, wcześniej też Hitec ale 2ch i też zadowolenie było duże. Teraz zaczynam w śmigłowcach i czas na zmiany i tu moje podpięte pytanie do poprzedników, zamierzam zmienić na Eclipsa jak on sobie radzi z ustawieniami dla heli, czy nie jest za ubogi do śmigłowców?

Pozdrawiam LarsD

Reply to
LarsD

Użytkownik "LarsD" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cr2t0r$ga7$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Używam Eclipsa do sterowania spalinki Hirobo Sceadu Evo 50. Nie mam na razie problemów (1 rok). Krzywe gazu i skoku pięciopunktowe; tryby lotu: normal, idle 1, idle 2, autorotacja; dodatkowe miksery; czułość żyroskopu regulowana z nadajnika, a dla np. Futaby 401 przełączanie trybów normal i hh też z nadajnika. Właśnie przymierzam się do upchnięcia w ten system jeszcze governora GV-1.

Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert Grabowski

Witam

Mam tak wlasnie pospinane , trzy predkosci na GV 1 i dwa tryby : HH i normal w GY 502 .

Pozdrawiam

Andrzej

Reply to
Andrzej Kostkiewicz