RC instrukcja do Hitec Optic 6

Witam Uczę młodego kolegę sterowania modelami latającymi. Ja mam Futabę on Optica 6. Mam już kabelek uczeń - trener, muszę tylko zaprogramować oba nadajniki i
skonfigurować połączenie. Szukam pilnie instrukcji do Optica 6 w wersji elektronicznej, najlepiej pdf, doc. Znalazłem w Necie zeskanowane strony tej instrukcji, każda w osobnym w jpg-u ale jest to dość kłopotliwe w korzystaniu. Może ktoś poratuje.
Marek Popów

Chyba udało mi sie wysłac zip
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl

Dzięki Jerzy za szybką reakcję i dobre chęci ale to te same jpg-i, o których pisałem, że znalazłem je w Necie. Jeżeli nie zdobędę nic innego to "przeleję" je na papier i zmontuję w broszurkę.
Może jednak ktoś ma pdf-a?
Marek Popów

Optica
Instrukcja miedzy innymi jest tutaj: http://www.pitlab.com.pl/doc/Optic%20Manual%202.pdf A trochę bardziej ogólnie: http://www.pitlab.pl/aparatura.html
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

Dzięki Piotrze. Język co prawda nie tubylczy ale zjadliwy. Na pewno się przyda.
Marek Popów