----- Original Message -----
Sent: Tuesday, July 05, 2005 1:15 PM Subject: Re: [RC] Nowe czasopismo

Ja po prostu poszedłem do MPIK u i zamówiłem imiennie. Być może w poniedziałek oddano do dystrybucji więc dzień, dwa potrwa to .
pismo nie do dostania.

W naszych sklepach od wczoraj 12 pln w-wa Conrada 15a paw. 21 i K.E.N 36 skl. 117 Galeria Ursynów Metro Natolin pzdr

koledzy
nie udalo mi sie dostac w 3 empikach :(( to mozna gdzies zaprenumerowac jakos ?
warta gaetka ?