RC sk艂on silnika

Witam Wiem, 偶e w g贸rnop艂atach stosuje si臋 pochylenie osi silnika do do艂u, bo wektor ci膮gu jest poni偶ej p艂ata i powstaje moment powoduj膮cy zadzieranie
modelu w g贸r臋. Czy w takim razie w dolnop艂acie, gdzie o艣 silnika jest sporo powy偶ej p艂ata, stosuje si臋 wychylenie silnika do g贸ry, 偶eby skompensowa膰 zjawisko odwrotne jak w g贸rnop艂atach?
Marek Pop贸w
. Czy w takim razie w dolnop艂acie, gdzie o艣 silnika jest sporo

Rany Boskie - sk膮d taka teoria? M贸wi膮, 偶e nie ma g艂upich pyta艅 s膮 tylko g艂upie odpowiedzi . W d贸艂 i w prawo w granicach 1-3 stopni

Dzi臋kuj臋 za odpowied藕. A tak偶e o przemi艂y do niej komentarz. Bez niego twoja odpowied藕 by艂aby pozbawiona tej nutki dobrego humoru, kt贸ra 艣wiadczy przecie偶 o b艂yskotliwo艣ci autora odpowiedzi ;-) Potwierdza te偶 twoj膮 tez臋, 偶e nie ma g艂upich pyta艅, s膮 tylko g艂upie odpowiedzi. Jeszcze raz dzi臋kuj臋.
Marek Pop贸w

Ja przy pierwszym swoim dolnop艂acie mia艂em podobne przemy艣lenia, ustawi艂em w d贸艂, model lata艂 jak ceg艂a, ze 2 krety zaliczy艂em... dopiero ustawienie silnika na 0-0 da艂o pozytywny efekt. Teraz jak mam dolnop艂ata, to najpierw ustwiam 0-0, a potem, w razie problem贸w z lataniem, zmieniam to. Tak wi臋c zaleca艂bym najpierw obloty bez du偶ego sk艂onu (mo偶e minimalnie). Zwracam uwag臋, 偶e takie wychylenie silnika chyba (?) niezbyt dobrze wyp艂ywa na latanie na plecach.
pozdrawiam, qrdl