[RC] Ubezpieczenie dla pilotów RC

Witam
mam pytanie, w jakiej firmie mozna wykupic ubezpieczenie "OC" dla latających
modelami RC? wiem że niektórzy koledzy posiadają takowe - a wiadomo różnie to
bywa i w razie czego może się przydać ;-)
czy jest to jakiś pakiet ? czy może rozszerzenie innego ubezpieczenia no i
najważniejsze - ile kosztuje (a może są zniżki za bezszkodowość ;-))
pozdrawiam
Reply to
mario
Temat już był wielokrotnie poruszany na grupie, poszukaj w archiwum. M.in. jeden z wątków:
Arek
Reply to
arek
Witam Jako ciekawostka. Alianz daje tzw. ubezpieczenie OC. Wersja "zlota" zawiera punkt: "od szkod wyrzadzonych zabawkami, w tym zdalnie sterowanymi". Ale kolejne zdanie: " balonami i latajacymi do 5 kg o ile nie sa napedzane silnikiem". Cytowalem z pamieci. Wynika z tego, ze ubezpieczaja od modeli jezdzacych i plywajacych, ale latajace, to tylko balony i szybowce. Kosztuje to 60 zl na rok. Krzysiek
Reply to
koleszcz
A niedawno właśnie ktoś pisał że Alianz za 60 zł daje pełne ubezpieczenie, tylko widać ......... nie doczytał że bez silników :( .....
pzdr zbyszek
Reply to
zbyszek
Witam, polecam przeczytac
?t=20&start=45&postdays=0&postorder=asc&highlight=Radek
Reply to
rpilskiWYTNIJTO
Mam to ubezpieczenie i są tam 2 oddzielne punkty (nie występujące nawet jeden tuż pod drugim): (cytuję z pamięci)
- zabawki i modele w tym zdalnie sterowane - balony i latawce o masie do 5kg o ile nie są napędzane silnikami
jak więc widać, napęd i waga tyczą się tylko balonów i latawców
aha.. mój agent potwierdzał mi, że ograniczenie wagowe nie dotyczy modeli zgodnie z zapisem w regulaminie, który jest obowiązujący.
--------- pozdrówka
mRqS

mRqS
Czyli sami się przechytrzyli ?