Re[2]: [RC] CD - bezszczotki - pełen sukces!

Z glebin modelarni ...

wpop> Pozdrawiam wpop> Witek

Witku ja juz widze ze mogbys o tym napisac nie jedna gruba knige. I do tego jestes czlowiekiem otwarcie dzielacym sie swoja wiedza. Takich ludzi potrzeba nac wiecej. Wszyscy Modelarze w Polsce powinni Ci pomnik z brazu postawic!!! Zaslugujesz na to.

Sam bede pomalu sie przymiezal do choc sprubowania wykonania takiego silnika i Twoje informacje sa wrecz bezcenne. Bez tych doswiadczen musialby czlowiek dochodzic do wsztkiego sam. A tam praktyczne wiedze tajemna ma podana na tacy.

Dla mnie jestes wielki!!!

MarCiu

Ps. A przy okazji mam jedno pytanie potwierdzjace. Neodynki przykleja sie biegunowo na przemniennie tak?

Reply to
Marciu11 - Viper

taaaak -a jakby komuś sięchciało i miałby czas pogoglować -i pozbierac wszystkie moje posty na temat psamodzielnej budowy bezszczotek -zebrac to razem i np. wrzucic na PWm -to bym tylko poblogoslawił... -ludziska często pytaja o rzeczy już opisywane... ja nie mam czasu tego zebrać -no i jestem jedynie modemowcem -wiec każda godzinka przy kompie w necie kosztuje...

modelarstwo traktuje jako hobby -zabawę -a nie jakies współzawodnictwo -na poczatku mi pomgli koledzy modelarze (takze z grupy) -teraz ja pomagam...

qURCZE -ALE SIE ZARUMIENILEM...

. A tam praktyczne wiedze

staram się...

mam 189 cm wzrostu -czyli prawie wielki -jak wziąść pod uwagę wagę -to naprawdę wielki (110kg :(((

ja tak robie -naprzemiennie -ale dla ukladu z cd-r -9 cewek mozna też klejić po dwa jednakowo -potem dwa następne w odwrotnej polaryzacji -czyli w układzie NN SS NN SS NN SS -zaowocuje to wyższymi obrotami i mniejszym momentem -ja jeszcze tak nie robiłem -ale sprubuje -do samolotu to nie ma sensu -tam lepiej mniejsze obroty i wieksze śmigło -ale w modelu smiglowca ze sporym przełozeniem np. hornet robiony "normalnie" silnik ma za małe obroty -nie pasuje pod zębatki horneta -moze zmiana układu magnesów by pomogła... (obroty będą wtedy około 2x wyższe -moment mniejszy) do zwykłych samolotów magnesy naprzemiennie -układ S N S N S N S N...

Pozdrawiam Witek

Reply to
wit0