Re: instrukcja eclipse 7

snipped-for-privacy@interia.eu pisze:

> [...]

witam wiem że to ta sama aparatura ale nie mam żadnej polskiej instrukcji ,, jeśli pan posiada bym był wdzięczny za udostępnienie bo na podanej przez pana stronie jej nie ma . Z poważaniem

Reply to
RYSZARD.M

RYSZARD.M pisze:

Przepraszam najmocniej, link powinien działać ale kaprysi. Teraz musi zadziałać:

KoMarek

RYSZARD.M pisze:

> Pozdrawiam

witam ponownie

teraz link działa ale odnośniki do opisu nie dzialają wskakuje stronka jakaś wojskowa

czy nie posiada pan czegoś innego z tą instrukjcą

Reply to
RYSZARD.M

RYSZARD.M pisze:

Strasznie mi wstyd. Pojawiły się oczywiste błędy. Strona teraz działa, (tym razem sprawdziłem) ale wysyłam instrukcję dodatkowo na priv z bonusem.

Przepraszam. Pozdrawiam.

Reply to
KoMarek

RYSZARD.M pisze:

> [...]

Witam serdecznie Gorąco dziękuje za udzieloną pomoc. Teraz super wszystko jest OKEY

RYSZARD.M