mini-helikopterek nie chce lata?

witam, mam problem z mini-helikopterkiem ponieważ nie chce latać. znaczy wirnik (helikopter jest 1-wirnikowy) kręci się intensywnie, ale helikopter kręci się w prawo wokół własnej osi po podłodze i nie chce wystartować. Próbowałem poprawić coś trymerem, ale naciskanie odpowiedniego przycisku (L) nic nie dało. załączam zdjęcia helikopterka oraz króciutki film (trzeci link) reakcji zabawki. co zrobić?

migawka migawka

Użytkownik "migawka migawka" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@v30g2000yqm.googlegroups.com... witam, mam problem z mini-helikopterkiem ponieważ nie chce latać. znaczy wirnik (helikopter jest 1-wirnikowy) kręci się intensywnie, ale helikopter kręci się w prawo wokół własnej osi po podłodze i nie chce wystartować. Próbowałem poprawić coś trymerem, ale naciskanie odpowiedniego przycisku (L) nic nie dało. załączam zdjęcia helikopterka oraz króciutki film (trzeci link) reakcji zabawki. co zrobić?

A śmigiełko ogonowe się kręci ?? bo mam wrażenie nieodparte patrząc na super filmik że nie - a ono do ozdoby tylko czy co ??

buwi

Reply to
buwi777

> [...]

> A śmigiełko ogonowe się kręci ?? bo mam wrażenie nieodparte patrząc na super > filmik że nie - a ono do ozdoby tylko czy co ?? > > buwi

kręci się, kręci

Reply to
migawka migawka

no to się albo kręci w złą stronę albo ci może się łopateczki w tym ogonowym wyprostowało ??????

Reply to
buwi777

A to chwyć modelik i sprawdź w którą stronę dmucha ten ogonowy motorek ??

Reply to
buwi777

Użytkownik "migawka migawka" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomośc>

no więc sprawdziłem i łopateczki nie są wyprostowane, tzn. mają taki kształt jaki nadali w fabryce. wziąłem do ręki, wiatraczek ogonowy dmucha w tę stronę na którą jest wystawiony z ogona, czyli na zdjęciu jak jest w kierunku obiektywu, to w tę stronę dmucha.

Reply to
migawka migawka

Użytkownik "migawka migawka" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomośc>

a może akumulatorek jest za słaby i główny rotor po prostu nie jest w stanie podnieść helikopterka?

Reply to
migawka migawka

Te zabawki tak maja, trymer działa tylko wtedy kiedy masz uruchomiony napęd tzn. dajesz gaz i kiedy zaczyna Ci się kręcić to musisz klikać na trymer kierunku trzymanie go ciągle wciśniętym nic nie daje trzeba klikać. Jak to nie pomoże to niestety, ale zabawka do wyrzucenia.

Reply to
Wiesiek3d

To badziewie jak chcesz micro do latania po mieszkaniu to np .polecam walkera

4#3 teraz są 3 szt. na allegro to micro heli podparte tarczami z zyroskopami i apkami wykonane z wysokiej klasy materiałów nowe kosztuja paręset zł. a nie 60 zł.
Reply to
jager49

> [...]

> napęd tzn. dajesz gaz i kiedy zaczyna Ci się kręcić to musisz klikać na > trymer kierunku trzymanie go ciągle wciśniętym nic nie daje trzeba klikać. > Jak to nie pomoże to niestety, ale zabawka do wyrzucenia.

próbowalem tak jak napisałeś. i nic. czy to może oznaczać że trymer w modelu się uszkodził? czemu on się tak kręci, a nie chce latać?

Reply to
migawka migawka