Re: niewiem czy to ta grupa ale - latawiec

no to córa miała latawiec...
posklejałem, przedłużyłem hol pojechaliśmy w to samo miejsce na morze bawiliśmy się chyba z 1,5h
i... wybrał wolność - urwał się na około 120m i spadł na mój gust jakieś 1,5km od brzegu :( ale było fanie - najgorsze to że prawdopodobnie rozgięło się kółeczko mocujące hol do uzdy...
... i problem z lądowaniem z głowy

JA też kiedyś mówiłem, ze synowi zrobiłem latawiec Tylko ja nim wiecej latam, podobnie z powrotem do modelarstwa, zrobiłem to "dla Bąbli", ich to już nie bawi a mnie tak. Nadal chyba jestem dzieckiem bo mnie bawi puszczanie latawców, a mam 37 latek !
pozdrawiam
ArturL

Polecam skrzynkowy. Tanio mozna kupić w zestawie. mam książkę "Najpiekniejsze latawce..." z planami. Chcesz pozyczyć, to napisz na priv.
--
Pozdrowienia PiotrP www.piotrp.prv.pl
Cytat miesiąca: "W jednej książce o naturalnym leczeniu