Re: [plastik] Lestat Entertainment Presents...

Nad kotem sie wspólnie zastanawiamy :). Ale taki jakiego chcemy kosztuje tyle co 10 areografow niestety... Owszem muszę moją kobietę pochwalić. Łazi na czworakach i szuka razem ze mną odpryśnietych części, czasem cos popedzelkuje, a że odpowiada za ustawienie modeli na pułkach to bezbłednie dopasowywuje karteczki z opisami do konkretnych samolotów. Taka, normalna jest, no... :)
Lestat
Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski
Dużo sido z bezbarwna pactrą na wierzch i zacieki sie poddaja ;)
Lestat
Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski
[...]
Co¶ z niemieckich? Taki ma³y Bf-109 czy inny Fw-190 to wprawdzie powierzchnia niezbyt wielka, ale trening malowania niesamowity: ostre rozgraniczenie kolorów na p³atach, p³ynne na górze kad³uba, do tego jakie¶ wê¿yki lub plamki...
Reply to
Marek Barbaszyński
U¿ytkownik "Piotr 'Lestat' Puchowski" snipped-for-privacy@l.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@l.pl...
Nie chcia³bym krakaæ, ale do¶wiadczenie podpowiada, ¿e to siê zmienia z czasem :o(
Reply to
Piotr Dmitruk
nienienie nie mam zamiaru tego czegos malowac zgodnie z instrukcja, ze tak powiem, tylko po prostu na niego popsikac rozniscie, dlatego chce miec jak najwieksze pole do popisu, czyli jak najwieksze powierzchnie :) Lestat
Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski
Wiem slyszalem, ale 5 lat ogolnie tak jest wiec... Lestat
Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski
A co do modelu treningowego, to polecam 109 G-10 z Revella. Ja kupi³em go w supermarkecie (Carefoure - czy jako¶ tak) za 30 PLN, a w 72 takiego du¿ego nie znajdziesz za tyle. Wiem, ¿e to o 10 wiêcej, ale co tam. Sam takim chyba nied³ugo zadebiutujê na PWM w czê¶ci lotniczej. Wg. Kuby P. ma on do¶æ wredne malowanie, wiec mo¿esz siê od razu na g³êbokie wody. :-)
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
hehe, a "Ursulę" z Lehr na ML widziałeś?
Wojtek
Reply to
wojciech.maka
U¿ytkownik "Piotr 'Lestat' Puchowski" snipped-for-privacy@l.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@l.pl...
Carte d'Or? pycha...:o)
Reply to
Piotr Dmitruk
A moze F 117 Italerki. Ogolnie model do dupi i to bardzo do dupy ale:
- tani - duze powierzchnie - latwe malowanie - ciekawa sylwetka
pzdr marciun
Reply to
vel_rosita
Czemu humbrolkow? Beda malowal przewaznie pactrami, to sobie i nimi potrenuje
kupuje sprezarke - wystarczy :)
nigdy! :)
Bedzie, bedzie, modele i zdjecia pozostana :) Lestat
Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski
Wg. Kuby P.
no coz, jak kazdy samolot z mottlingiem, zoltymi elementami etc. Czy to G10, czy E7 czy A8 etc wszystko maluje sie podobnie przyjemnie. A swoja droga jak mowilem - rob calego szarego z JG1 (takiego jak ja, hi hih i) to co mowil nasz Tombraider? Mowil ze on chce mottling :-) A tak nawiasem - cos mi nie pasuje z tym G10 z JG1 calym na 76, to byly G6/AS i roznily sie troszke. G10 owszem byly, znam nawet dwa malowania (inne jak to proponowane przez Revella) jednak i tak mialy male kola wiec przerobek i tak nie dalo sie uniknac... (ale to juz tak nawiasem i od czapki)
pozdrawiam KP
Reply to
Kuba Plewka
No nie wiem czy to takie inspirujące, jeszcze są 2 zdjęcia z tymi co siedzieli na silniku. Jakoś one psują całokształt :-(
Marek
Reply to
Marek Jaszczolt
acha, rezygnujesz z olejnych? No jak wiesz z pactrami i aerografem czasem bywa roznie... Napisalem humbrolkow bo sa powszechnie dostepne, tanie, dobrze sie rozcienczaja i brzydko wygladaja czasem na modelu wiec nie jest ich szkoda :-) :-)
eee tam, nigdy.... przekorny jestes :-)
KP
Reply to
Kuba Plewka
... więc o niczym to nie świadczy. W wielu znanych mi przypadkach niezależnie od stażu "przed" sytuacja "po" zmienia się dramatycznie i niestety dotyczy to nie tylko stosunku (nomen omen) do modelarstwa czy innego hobby. Jeżeli więc masz jescze coś do kupienia z osprzętu to kupuj ile się da, zrób zapas modeli, farbek, pędzelków nożyków itp. gadźetów. Jak nie będzie źle to i tak się przyda, a w przeciwnym wypadku będziesz uratowany.
Pozdrawiam
Wojtek J.
Reply to
Wojtek Juchnowski
Nie, niewidzia³em... Fajnie. Dziêki, ¿e dbasz o mnie i moje PanzVkociaki. :-) A co tam u Ciebie na warsztacie aktualnie? Zdjêæ której czwórki szuka³e¶? 625?
Pozdr TomB(raider)
Reply to
TomB(raider
ponieważ cierpię na głód więcej niż jednej fotki konkretnego wozu, to każda taka seria jest dla mnie rarytasem... bo z publikacjami na półce krucho :(
a przy okazji - dlaczego właściwie T2 "222" z ofensywy w Ardenach nie miał z tyłu mocowania podnośnika w tym miejscu, gdzie T2 miały? (no wczesne i średnie chyba...)?
Wojtek
Reply to
wojciech.maka
w 1/35 to sobie tak powoli dłubię przy tym pz. IV. tyle że nie z HJ ale z Lehr Mam drugą stronę tego 625, ale skan kiepski i nie bardzo mam perspektywy na lepszy... podeslę
Wojtek
Reply to
wojciech.maka
W żadnej książce takie zestawiku nie zobaczysz razem, jak ten i podobne na M-L. BTW jak nie masz tych dodatkowych (makabrycznych) zdjęć to daj znać na priv.
Może się urwał albo go przenieśli gdzieś indziej ??? Nie wiem, dlaczego go brakuje ? Może Sowa by coś wiedział na ten temat?
Marek
Reply to
Marek Jaszczolt
Piotr 'Lestat' Puchowski napisal(a)
Avenger Academy 1/72 - 26 zl. Duzy model w malej skali - i potrenujesz plynne przejscia kolorow, i malowanie bialym. Jedna wada - to tylko przypomina Avengera :(. Ale skleja sie dobrze.
Rafal
Reply to
Rafal Milczewski