Re: Po Cutty Sark i modelarskim spotkaniu w CMM w Gdańsku

Użytkownik "R@dek Trzciński" snipped-for-privacy@ow.pl napisał w wiadomoœci news:bgoj39$ou$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Czy nie warto ? Warto i to bardzo !!!!. Szczerze mówišc, czekałem Radku na Twojego maila na preclu.Było naprawdę wspaniale. Poza wspomnieniami przywieŸliœmy naprawdę dużo materiałów dla kolegów szkutników. Jako ršbek tajemnicy odkryję, że udało nam się w zasadzie w całoœci obfotografować dwie jednostki: Fryderyka Chopina (160 zdjęć) i Zawiszę Czarnego (170 djęć). Wspaniały materiał dla osób, które będš chciały te jednostki wykonać. No i oczywiœcie wiele innych zdjęć, naliczyłem, że w sumie mamy: Marecki : 78 zdjęć Vegelus : 336 zdjęć Ja : 270 zdjęć
Niektórzy byli nawet tak szaleni, że udali się o 6 rano do portu i napotkali pięknš mgłę, którš uwietrznili na zdjęciach. Niektóre z nich wyglšdajš, jak 19-wieczne obrazy portów. A materiały nadal spływajš. Trzeba to wszystko obrobić i niechybnie pojawiš się na PWM.
Spotkanie w muzeum było niesamowitym przeżyciem, Jerzy Litwin żywo zainteresował się PWM i zaoferował współpracę, która może przynieœć bardzo owocne korzyœci!!!!
No i oczywiœcie spotkanie przy piwie, ale tego nie będę opisywać, bo tego nie da się po prostu opisać.
A teraz pzdr, Radek.
Reply to
invalid unparseable
Użytkownik "Radosław Kubera" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bgokvu$jh5$ snipped-for-privacy@SunSITE.icm.edu.pl...
Witajcie !
W zasadzie właśnie zaczynam robić format dysków , ale jeszcze szybciutko dopisze swoje trzy grosze . Impreza była bardzo udana , cieszę się że poznałem wszystkich osobiście . Co prawda byłem tylko jeden dzień , ale warto było spędzić tyle godzin w samochodzie . Kilka moich fotek w zmniejszonym rozmiarze wisi na mojej stronie - fotki nie są segregowane !!!
Reply to
Marecki