Spotkanie gigantów szybowcowych w Annaberg-Buchholz (Niemcy)

Witam, uczestnik naszych pikników na Zarze, Heiko Baumgärtner prosił mnie o rozpropagowanie informacji o jednej z ważniejszych imprez modelarsko- szybowcowych w Niemczech, których jest współorganizatorem. Poniżej tekst o przetłumaczenie mnie poprosi

Pozdrawiam Piotr Spotkanie gigantów szybowcowych w Annaberg-Buchholz (Niemcy) Klub Modelarski Annaberg e.V. zaprasza na doroczne spotkanie w międzynarodowym gronie na lotnisku "Am Kalten Muff". Termin tego zlotu to 30.06 - 02.07.2006. Jak zwykle w sobotę wieczorem zostaną pomiędzy uczestnikami rozlosowane nagrody oraz odbędzie się spotkanie przy muzyce. Na lotnisku możliwy jest camping, w okolicy są także hotele i pokoje gościnne. Wyżywienie będzie dostępne na lotnisku. Adres kontaktowy (zgłoszenia): Lutz Vanis Am Hüttenberg 8

09435 Annaberg-Buchholz Niemcy Tel. +49 3733 44676 Z modelarskim pozdrowieniem Heiko Baumgärtner
Reply to
Piotrp_de

Zapomniałem dodać, tak na 90% też tam będę...

Pozdrawiam raz jeszcze

Piotr

Piotrp_de