Targi modelarskie ...Fotki dla nie obecnych i obecnych....[OPINIE]

Witam !!! Jeszcze dzisiejszego wieczoru zamieściłem na swojej stronie 42 fotki z I targów modelarskich wybrałem je, z 122 które wykonałem na imprezie ....Mam nadzieję, że się spodobają.... A jak opinie po imprezie !!!

Pozd Andrzej Dylakiewicz (ajek6)

Reply to
ajek6

:) ajek6.website.pl :) Pozd

Reply to
ajek6

Duzo ludkow na + :) Ale malo sie znali. Postalem sobie przy jednym ze stoisk tak z 15 min i czesto ludzie pytali ile kosztuje (samolot albo samochod z wyposarzeniem) jak uslyszeli odpowiedz (600 - 700)zl to dorazu kopara na dol i dobra mina do zlej gry :D A stoiska/wystawa marne oprocz samolotow i extr :D (duza extra 330 3.3m, extra 330 2m, extra 300 z depronu i mikro extra na extrze 3.3m :D) , hala za mala (podobno nie spodziewali sie takiego zainteresowania). Slyszalem takze za planuja zrobic cos podobnego w kwietniu ale w duzo wiekszym "pomieszczeniu". Poczuli kaske ;) Aha brakowal modeli latajacych, ludzie stali i patrzyli sie na te (i tu nie chce obrazic samochodziarzy wiec pomine :P) samochody a jak tylko polecial ten zolty model:

to ludzie tylko "oh, ah i wow" :]

Pozdrawiam Trix

Reply to
Trix

A co, przepraszam, nie podoba Ci sie w samochodach ?

pozdrawiam TOPawelERZ

Reply to
TOPawelERZ

Odpowiem w zastępstwie - To, że nie latają :)))

Pozdrowienia Sławomir 'Gmeracz' Gmerek =========================================== Polska Witryna Modelarska:

Sławomir Gmerek

Wiadomość od snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl (Sławomir Gmerek)

A wóz Fantomasa? :))) PS Kto dziś pamięta Fantomasa? :( A barbapappę? :(

Reply to
PiotrP

----- Original Message ----- From: "PiotrP" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

Boze! To jaki taki stary jestem???... :|

Wili

Reply to
Wili

Cześć,

dzięki za fotki. Przynajmniej wiem jak to wyglądało :-)) Popraw fotkę nr 2 - jest zniekształcona - to ma być pionowy format.

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de

O nawet moj model sie zalapal na sesje.

Reply to
?ukasz

A Jacek i Agatka?.... a Ekran z Bratkiem?.... :o((((( Komu to przeszkadzalo??? <chlip>

Reply to
Arcimek