[S] Hitec Focus 4

Witam. Mam na sprzedaż aparaturę czterokanałową Hitec Focus 4, aparatura w dobrym stanie foto można zobaczyć tu- http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t718
Dodatkowo za dopłatą 35zł mam do sprzedania kabel do interfejsu tej aparatury. W skład zestawu wchodzi aparatura, 2 pakiety Ni-mh jeden w dobrym stanie 2500, i starszy 800mah,+ładowarka sieciowa Hitec do pakietów NI-Cd., można również dokupić odbiornik HFS-04MI+ który wolał bym zostawić do nowej aparatury. , Cena do uzgodnienia. Pozdr.Paweł.

ale trup
parę postów niżej w wątku "jakie szczotki" już błysnęłeś ale jakoś nie widać ani słychać braw. Jak nic mądrego nie potrafisz napisać to nie pisz. Placebo kojarzy mi się z niczym, zero wartości cyfrac
hyyhyhyhyhy
cyfrac40 pisze:

W takich przypadkach jak tutaj (placebo) najskuteczniejsze jest konsekwentne egzekwowanie zasady "nie karmić trola". Ignorowany zemrze śmiercią naturalną. EOT.
pozdrawiam
Remigiusz