Samoch贸d

Mam Prosib臋 aby kto艣 kto zna si臋 bardzo dobrze na samochodach elektrycznych skontaktowa艂 si臋 ze mn膮 poniewa偶 nie wiem co mam robi膰.
Kupi艂em samoch贸d elektryczny i nie wiem co teraz mam zrobi膰 poniewa偶 nie widze w nim 艣lnika serwa . Dok艂adnie chodzi mi o to abym mia艂 takiego cz艂owieka kt贸rego moge si臋 doradzi膰.
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Oto m贸j adres snipped-for-privacy@amorki.pl
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

nie pomoge, ale forma mnie urzekla :-)
No chyba nie trzeba zna膰 si臋 BARDZO DOBRZE, 偶eby znale藕膰 serwo i silnik !!!
Micha艂 12 pisze:

zapisz si臋 na forum www.rcauto.pl
lub pytaj autor贸w strony http://www.rc-wheels.info jest tam ca艂y dzia艂 co i jak w konkretnym wprawdzi emodelu ale kolega Manky z艂u偶y pomoc膮 :)
pzdr G