Sanwa RD6000 - czy kto┼Ť co┼Ť wie o jakich┼Ť problema ch?

Od trzech lat korzystam z nadajnika Sanwa RD6000 + odbiornik RX-611 (PPM, pojedyncza przemiana). Zero problem├│w. Sprawdzona, pewna. Wszystko ok.
Ale teraz zrobi┼éem du┼╝y model, na kt├│ry po┼Ťwi─Öci┼éem ┼éadnych kilkana┼Ťcie miesi─Öcy. Silnik benzynowy, odbiornik oddalony od silnika ok. 50 cm. Chc─Ö do niego w┼éo┼╝y─ç 1 lub 2 odbiorniki RX-8129 (PCM, podw├│jna przemiana). Jednak ten odbiornik jest drogi i nie chcia┼ébym inwestowa─ç w ciemno. W zwi─ůzku z tym mam pytanie: gdzies obi┼éo mi si─Ö o uszy, ┼╝e niekt├│re egzemplarze Sanwy RD6000 maj─ů tendencje do zawieszania si─Ö. Czy kto┼Ť spotka┼é si─Ö z takim zachowaniem i jak si─Ö to objawia? Co s─ůdzicie o pomy┼Ťle dalszego inwestowania w ten zestaw?
Roh proponowa┼é mi zakup nowej aparatury. M.in. dlatego, ┼╝e brakuje mi jednego kana┼éu (nie b─Öd─Ö mia┼é oddzielnych kana┼é├│w na lotki). Jednak osobi┼Ťcie wol─Ö zasad─Ö "nie naprawia─ç dobrze dzia┼éaj─ůcego".
--
Lukasz
N 50 05' 04"
Ôťľ
ja widzialem 2 egzemplarze RD8000 wy│aczajace sie bez powodu....... jeden z nich doprowadzil do crasha smig│owiec.... cale szczescie nikomu nic sie sie sta│o . jeden kumpel lata tez na takiej bez problemu poki co .. tak czy tak straszny szajs do modeli wartych troche wiecej niz 100zl i godzine roboty .. zreszta przejzyj polskie fora to sie doszukasz przynajmniej kilku takich przypadkow ... szkoda kasy i twojej roboty ........ do benzyniaka kup cos GRAUPNER albo JR + oczywiscie dobry odbiornik a nie zawidziesz sie..
Add pictures here
Ôťľ
ja widzialem 2 egzemplarze RD8000 wyłaczajace sie bez powodu....... jeden z nich doprowadzil do crasha smigłowiec.... cale szczescie nikomu nic sie sie stało . jeden kumpel lata tez na takiej bez problemu poki co .. tak czy tak straszny szajs do modeli wartych troche wiecej niz 100zl i godzine roboty .. zreszta przejzyj polskie fora to sie doszukasz przynajmniej kilku takich przypadkow ... szkoda kasy i twojej roboty ........ do benzyniaka kup cos GRAUPNER albo JR + oczywiscie dobry odbiornik a nie zawidziesz sie..
To jaki┼Ť mi ja osobi┼Ťcie posiada RD8000 i latam na nim kilka lat i dzia┼éa bez problemowo. A utrata kontroli nad modelem mo┼╝e zdarzy─ç si─Ö nie tylko z powodu nadajnika. Oczywi┼Ťcie najlepiej wyda─ç kas─Ö na nowe radio zawsze dojdzie kilka nowych nigdy nie u┼╝ytych bajer├│w.
Valdi
Add pictures here
Ôťľ
prosze cie ..... wiem co pisze , wiem co widzialem ...... no utrata kontrloli moze zdazyc sie z roznych powodow ale uwierz ze najlepszy pilot nie bedzie potrafil sterowac z wylaczonym radiem.... kazdy chwali co ma... moze twoja chodzi ale ja na 4 czy 5 ktore widzialem 2 wylaczaly sie...
http://alexrc.com/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=2009&highlight=rd6000
http://www.epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=5270&highlight=sanwa
http://heli.waldorf.pl/viewtopic.php?p=10083&highlight=#10083
poszukaj dalej a znajdziesz wiecej... jakis czas temu ktos z serwisu sprzedawal te uszkodzone gnioty na allegro kilkadziesi▒t sztuk... szajs !!!!
[...]
http://alexrc.com/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t 09&highlight=rd6000
http://www.epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&tR70&highlight=sanwa
http://heli.waldorf.pl/viewtopic.php?p 083&highlight=#10083
poszukaj dalej a znajdziesz wiecej... jakis czas temu ktos z serwisu sprzedawal te uszkodzone gnioty na allegro kilkadziesi─ůt sztuk... szajs !!!!
Nie podwa┼╝am tego ale tak naprawd─Ö to ka┼╝dy nadajnik mo┼╝e by─ç uszkodzony. Nie wiem moja dzia┼éa poprawnie i nigdy nie mia┼éem problem├│w - mo┼╝e poprostu trafi┼éem dobr─ů sztuk─Ö.
Valdi
Add pictures here
Ôťľ

Moje pytanie by┼éo zwi─ůzane z potencjalnym przej┼Ťciem na PCM. Czy nie jest tak, ┼╝e w tym trybie te aparatury si─Ö wieszaj─ů/wy┼é─ůczaj─ů? Sam od 3-ch lat i wieeelu godzin latania r├│wnie┼╝ nie mia┼éem problem├│w. Nie kupi┼ébym r├│wniez tej aparatury ponownie, poniewa┼╝ wygl─ůda na to, ┼╝e jest to ryzyk-fizyk. Na jaki egzemplarz trafisz, tego model b─Öc! No nic, pewnie trzeba b─Ödzie jednak pomy┼Ťle─ç o czym┼Ť innym :(
--
Lukasz
N 50 05' 04"

. W zwi─ůzku z tym mam

Mój kolega rozbił 2 modele, w 50% podejrzenie padło na aparaturę. W jednym z wypadków model nagle przewalił się na plecy i gleba. Silnik benzynowy MVVS. Ale z drugiej strony wiele wiele innych lotów odbyło się bez niespodzianek. Pozdrawiam cyfrac
Add pictures here
Ôťľ