Scorpion 40, 30&22mm outrunner kits available

Goedendag ;-)
Scorpion's 40mm statorsize brushless outrunner kits are available, also in 22 and 30mm, and as high-speed versions:
http://www.innov8tivedesigns.com/index.php?cPathE
You can ask www.innov8tivedesigns.com (=Lucien Miller) motor suggestions, questions and give him tips in this thread: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?tf0918
Vriendelijke groeten ;-) Ron van Sommeren near Nijmegen, the Netherlands int.electric fly-in http://home.hetnet.nl/~ronvans/

a po polsku nie łaska??

Moze najpierw przejrzyj archiwum grupy, pomysl, a potem sie tu produkuj, co?

Przecież napisał bardzo zrozumiale. A ciut angielskiego nikomu jeszcze nie zaszkodziło.
Merry Christmas !! ( czy te dwa słowa też mam przetłumaczyć ? )
buwi

dla mnie to nie problem ale chodzi o pewne zasady... czy dyskutujac na jakims dajmy na to niemieckim albo angielskim forum zamiescil bys posta w jezyku Polskim?

Hyvää Joulua!! (przetłumaczyć?)

[ ciach]

Jeżeli by to było BARDZO istotne i spora część osób by to akceptowała - TAK
ale jako że język Szekspira zaczyna ( choć dla wielu już jest ) językiem uniwersalnym to umieściłbym to w języku angielskim i akurat na forach niemieckich spora część dyskusji jest po angielsku

to samo co Merry Christmas ?? :-))
a po polsku pozdrawiam jeszcze Świątecznie

Käydä yksiin!!

i ja również!

Witam Skoro zaczynasz zdanie z małej litery, to widać nie łaska.

Ooops,
I forget to mention, I'm not connected to/with Scorpion or www.innov8tivedesigns.com, I'm just the owner/moderator of this diy brushless outrunner motor group: www.yahoogroups.com/group/lrk-torquemax
www.yahoogroups.com/group/D-calc (motor calculations) www.yahoogroups.com//group/Inter-Ex (weird, crazy, experimental RC airplanes, see www.inter-ex.com for pics/vids)
So, no worries, no spam :-)
Vriendelijke groeten ;-) Ron van Sommeren near Nijmegen, the Netherlands int.electric fly-in http://home.hetnet.nl/~ronvans /
"Ron van Sommeren" <ron.van.sommeren_curly_thingy_hetnet.nl> wrote in message

Gutentag ;-)
Ralph Okon's Kommentar (www.powercroco.de): http://www.powercroco.de/12N14P3014Scorpion.html
Vriendelijke groeten ;-) Ron van Sommeren bei Nijmegen, Niederlande int.Elektroflug Treffen http://home.hetnet.nl/~ronvans /