Silnik jak EK1-0005 ale z mniejszymi obrotami?

Witam :)
Modyfikuje wlasnie pewne urzadzenie w ktorym byl silnik krokowy. Zalezy mi na zastapieniu go silnikiem DC szczotkowym
- tak zeby mozna bylo napedzac mechanike po prostu podlaczajac wylacznikiem zasilanie silnika. Bez zadnej regulacji w trakcie pracy - jedynie zal/wyl obroty prawo/lewo.
Poniewaz oryginalny silnik jest maly - <> 19mm sr, tyle samo dlugosci wiec szukalem silnika z sklepie modelarskim :)
Znalazlem silnik, ktory spasowal mi wymiarami - EK1-0005 z Lamy. Niestety pojawil sie jeden problem - silnik ma zdecydowanie za duze obroty. Obnizenie obrotow przez prymitywne ograniczenie napiecia zasilania niewiele daje - przy 1.2V obroty sa jeszcze za wysokie ze 2x.
Reasumujac - szukam silnika o gabarytach jak EK1-0005 ale obrotach na oko 3-4x mniejszych. Ten podobno ma 14.000obr/min.
Wychodzi na to, ze ja potrzebuje 2-4tys.obr/min - znacie moze taki silnik?
Zagladnalem na strone www.twf-sz.com ale nie widze tam katalogu silnikow szczotkowych. W sklepach internetowych nie znalazlem nic pasujacego. Siliki zazwyczaj sa za duze...
Pewnie zapytacie dlaczego nie zastosuje przedkladni mechnicznej - po prostu wykorzystuje oryginalna obudowe urzadzenia i nie mam na nia miejsca. Zaczynam wiec od kombinacji z silnikiem...
Przypomnialem sobie wlasnie o kolejkach elektrycznych - poszperalem i znalazlem silniki: http://www.modelmania.com.pl/index.php?cPath _54_702 Gabarytami jak najbardziej pasuja tylko nie ma zadnych informacji o obrotach... Wiecie moze jakie maja?
Z gory dzieki za pomoc...
Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

Jakub Jewuła pisze:

To nie dokładnie co Ty potrzebujesz, ale ostatnio rozebrałem jakiś stary CD z kompa i tam był mniejszy gabarytowo silniczek (od wspomnianego powyżej) od przesuwu wózka lasera i naprawdę nie ma za dużych obrotów - może masz jakiś uszkodzony CD to sobie zobacz.
Jakub Jewuła pisze:

Jak gabarytami pasuje zawsze mozna przewinac, wymienic magnesy i gra gitara :D