Silnik MVVS 2.5 nie odpala po dłuższym chodzeniu

Witam.
Od niedawna mam silnik mvvs 2.5 ccm. Jest to mj pierwszy silnik. Silnik udao mi si uruchomi i wyregulowa na podstawie instrukcji
znalezionych w necie. Silnik pracuje normalnie, pynnie reaguje na zmian pooenia przepustnicy, i wszystko byoby O.K, gdyby nie fakt, e po zgaszeniu nie chce wystartowa ponownie. Dzieje si tak tylko po kilku minutach chodzenia na wyszych obrotach. Czasem trzeba czeka ponad 15 minut zanim bdzie go mona ponownie uruchomi. wczeniejsza prba uruchomienia silnika zazwyczaj koczy si jednosekundow prac silnika, po ktrej silnik traci spranie i nie da si ju go odpali.
Czy kto spotka si ju z podobnym problemem i wie jak temu zaradzi?
Z gry dziki za pomoc.
P.S. Czy kto zna dobr stron z opisem regulacji silnika mvvs 2.5 z firmowym ganikiem?

jeśli to nie nowy silnik to może świadczyć o luzie tłok cylinder i spadku kompresji kiedy "mazidła" rozgrzane lub zmienić skłąd paliwa.
Pozdrawiam Zdzisław
---------------------------------------------------------------------- Inspirująca nagosc Zobacz >>> http://link.interia.pl/f1ade

Drogi Kolego Jaki masz rodzaj świecy żarowej ciepła zimna czy wyścigowa. Ja w mvvs 6 miałem podobne problemy. Poszukaj świecy zimnej i sprobuj odpalić na gorącym silniku. Powodzenia.
snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Drogi Kolego Jaki masz typ świecy zimny , ciepły. Jest to niezmiernie ważne dla prawidłowej pracy silnika żarowego a w szczególności MVVS-ów.
snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał: [...]

Miałem kiedyś mocno zużytego Cox'a 1,5ccm. Słabe sprężanie miał nawet wtedy, gdy był zimny. Był odpalany ręcznie. Pomagało mocne przelanie silnika przed odpaleniem. Odpalanie mechaniczne na dużym przelaniu może być niebezpieczne dla silnika. Pamiętaj, że gorący silnik powoduje błyskawiczne odparowywanie metanolu.

http://www.komarkus.prv.pl/mvvs.html