Skąd silniczek DC z reduktorem do b ardzo wolnych obrotów?

Witam!
Potrzebny mi niedrogi i mały(!) silniczek DC (ma być prosto, bez reglerów i takich tam) o napięciu znamionowym pomiędzy 1.2 a 3.6V
(zasilanie się dostosuje) wraz z przekładnią (reduktorem) do mniej-więcej 1 do 4 obrotów na minutę, najchętniej bliżej 1 (nie musi być jakaś wielka powtarzalność, ma być pi* drzwi taka prędkość obrotowa). Moment obrotowy na wyjściu wystarczy rzędu 1N/cm -- przy oczekiwanym przełożeniu to taki praktycznie każdego sprzedawanego silniczka wyjdzie.
O coś tego typu jak w linach poniżej:
http://scientificsonline.com:80/product.asp_Q_pn_E_3085047
lub
http://scientificsonline.com:80/product.asp?pn041860&bhcd2 58456153
Niestety, po pierwsze nie wysyłają poza USA, po drugie zaś cena wysyłki za ocean byłaby wyższa niż cały silniczek.
To co znalazłem w sklepach po naszej stronie Wielkiej Wody, jest albo za ciężkie, albo zbyt szybko kręci albo jest na zbyt duże napięcie albo kombinacja poprzednich.
Może, Szanowni, wiecie gdzie coś takiego można kupić?
pozdrawiam Sebastian Kaliszewski
Witam Poszukaj w www.akcesoria.cnc.info.pl Pozdrawiam Jerzy
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4616 (20091117) __________
Witam!
news.tpi.pl wrote:

Niestety, mają sprzęt zdecydowanie za grubego kalibru :(
Nic, szukam dalej...
pzdr \SK

http://www.mobot.pl/index.php?site=products&type 3
zobacz na silniki typu DG1224 xxxxx
Swego czasu zakupiłem takie (albo podobne) silniki tanio na allegro - z tego co widzę czasami dalej się pojawiają.
--
pozdrawiam serdecznie
Jacek Kłapacz
wywalto wrote:

Dzięki :) W między czasie już z ebaya (z UK) zamówiłem duży zestaw kółek zembatych i 2 silniczków (i właśnie przyszło), ale to co tu jest chyba też się przyda (parę odpowiednio małych i lekkich silniczków jest)
pzdr \SK