Sklepy na www.modelarz.com

Witam Co sądzicie o sklepach na w/w witrynie. pozdrawiam i dzięki za wszystkie opinie.

Witam Jeśli chodzi o Laurent.modelarz.com , to z ręką na sercu polecam , od początku swojej kariery modelaskiej kupje u nich i nie mam zastrzeżeń, dziś zamawiam ,jutro paczka jest u mnie , a ze sprowadzeniem z zagranicy wywiazywali się bardzo rzetelnie, uważam że jakby każda firma działała jak ta , to nikt by nie rozważał zakupów na zagraniczych sklepach internetowych
Stefan Grzempowski

--
| _ | Mariusz "Doman" Domański
Witam Sklep Ok Pozostałe informację trochę nieaktualne.
Pozdrowienia Dariusz Flisiak