Skrzydło z depronu

Wiatm
Jak zrobić najprostrze skrzydło z depronu??? chodzi mi tu o technike jego
wykonania. Gdybyście mogli to prosze o szczegółowy opis
pozdrawiam
Michał
Reply to
invalid unparseable
To zalezy do jakiego modelu. Najprostszy sposób, to wyciąć obrys skrzydła i wygiąć je na jakimś zaokrąglonym przedmiocie (ja używam rantu stołu, inni rur PCV), dla wzmocnienia można dokleić od spodu listewkę sosnową. Zajrzyj tu:
PiotrP
w sumie, _najprostrzym_ sposobem wykonania skrzydła jest jego wycięcie z arkusza - np. depronowy Ultimate lata na "płaskiej płytce" wzmocnionej dźwigarem.
Reply to
batched