Solarfilm/Oracover

Witam!
£ukasz Grabowski wrote:
Eeeeeeeeeeeee.... czy ja czegos nie rozumiem ? ;o))))))))))))))
A tak na powaznie - Aeronke mam pokryta solarfilmem, i ze tak powiem, jest tak sobie.... folia po dluzszym czasie zaczyna spelzac z balsy, marszczy sie i w ogole.... kolega wlasnie konczy oklejac oracoverem (tez Aeronke :o))) zobaczymy jak jego bedzie sie sprawowac. Z tego co slyszalem to oracover jest latwiejsza w kladzeniu i lepiej sie utrzymuje...
Reply to
Arcimek
Potwierdzam. Jestem właśnie w czasie oklejania szybowca folią Oracover i zastanawiam się dlaczego męczyłem się tyle lat z Solarfilmem. :) Próbowałem też Polyester'a. Jednak Oracover to jest to!
Pozdrawiam snipped-for-privacy@wp.pl
Reply to
mozzo
Mia³em do czynienia z Solar i Ora ale w wersji -tex. Solar mo¿e skoczyc po piwo Ora o ile Ora bêdzie mieæ kaprys i ³askawie pozwoli. S³owem Oratex to ca³kowicie inna jako¶æ. Ora -merol Solar -fiaciór Cenowo tak¿e w -wersji -tex
Reply to
Roman B