spłonął silnik bezszczotkowy - dlaczego?

Witam, testowaem dzi, na szczcie na ziemi, nowy napd easy glidera pakiet lipo 3S 2200mAh, regulator PULSO 35A, silnik RAY 3530-14, migo 9/6 rekomendowane do tego silnika przez producenta.
przez kilka minut silnik pracowa na niskich i rednich obrotach, kilka razy daem na max (cznie moe z 45 sekund). Podczas tych testw regulator mia max 30-40 stopni. Przy ostatnim tecie na max silnik stan i puci dyma :( silnik by gorcy, nawet bardzo, spaliy si wyprowadzenia uzwoje, na uzwojeniach brak ladw przegrzania. nie wiem co moe by przyczyn. Po raz pierwszy wykorzystaem ustawianie w regulatorze funkcji wyprzedzenia - ustawione na 20 stopni dla 14 biegunowego silnika, zgodnie z instrukcj. co mogo si sta, zrobiem co le? macie jaki pomys?
Użytkownik Jakub napisał:

dałem na max (łącznie może z 45 sekund). Podczas tych testów regulator miał max 30-40 stopni. Przy ostatnim teście na max silnik stanął i puścił dyma :(

W jakim sensie spaliły się wyprowadzenia? połączenia zostały rozłączone?

regulatorze funkcji wyprzedzenia - ustawione na 20 stopni dla 14 biegunowego silnika, zgodnie z instrukcją.

Stawiam na wadę fabryczną silnika, zwarcia międzyzwojowe, należałoby sprawdzić poszczególne fazy czy uzwojenia pracują tak samo ale skoro zgłosiłeś się tutaj to obawiam się że sam nie zrobisz tego.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

spalia si izolacja, wyprowadzenie dwch uzwoje przepaliy si do cna:) nie ma co ratowa, nawet nie ma do czego lutowa. Stwierdziem zwarcie do statora, tylko nie wiem czy to efekt czy przyczyna spalenia.
Użytkownik snipped-for-privacy@o2.pl napisał:

IMHO wada fabryczna jak napisałem wcześniej, zwarcie międzyzwojowe spowodowało przegrzanie silnika a to wytopienie karkasu i zwarcie do rdzenia (które samo z siebie nie może być szkodliwe jeśli wystąpi w jednym miejscu).
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
W dniu 2012-04-09 20:48, Jakub pisze:

Raczej wszystko jest OK. Uwaam, e tym sposobem spalisz kady egzemplarz. Uzyskasz te powtarzalno "prby"...
Dlatego max moliwoci napdu prbuj w locie, wwczas ocenisz jego przydatno i unikniesz pracy w zakresach i warunkach praktycznie nieistniejcych w czasie lotu, dla ktrych zestaw nie by projektowany.
V.