Sprzedam kolekcje ksiÄ…ĹĽek o modelarstwie + plany

Witam Do sprzedania mam zestaw ksi±żek z różnych dziedzin modelarstwa.
W skład zestawu wchodzi:
1. Modele lataj±ce z napędem gumowym / Kazimierz Łapiński -
Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1979 2. Budowa i pilotaż latawców / Paweł Elsztein - Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1975 3. ABC Miniaturowego lotnictwa / Wiesław Skier - Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1977 (brak planów) 4. Miniaturowe Lotnictwo / Wiesław Skier - Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1978 (brak planów) 5. Miniaturowe Kolejnictwo / Tadeusz D±browski - Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1979 6. Projektowanie i konstrukcja modeli szybowców / Adam Sztorc, Henryk Weryho - Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1977 (z planami) 7. Projektowanie i budowa modeli ¶migłowców / Bogusław Spunda - Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1976 (brak planów) 8. Modele i pojazdy amatorskie na poduszce powietrznej / Jerzy Bień - Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1979 (brak str. 73, 74)
Jako gratis: 1. Sekrety modeli swobodnie lataj±cych z napędem silnikowym / Kazimierz Łapiński - Wydawnictwa Komunikacji i Ł±czno¶ci : Warszawa, 1982 2. Majsterkuję narzędziami EMA-COMBI / Adam Słodowy - Wydawnictwa Naukowo-Techniczne: Warszawa, 1985
link do aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=1813923507
Add pictures here
âś–
[...]
W dniu 09.09.2011 21:17, Michał Wąsowski pisze:

Dam Ci radę. Wystaw to jeszcze raz ale każdą pozycję z osobna. Całą kolekcję za te pieniądze to raczej nikt nie kupi. No, ale może się mylę. Oby Ci się udało znaleźć kupca.
Sławek
Add pictures here
âś–
Użytkownik Sławek napisał: [..]

Dokładnie, z tej listy interesowałaby mnie jedna książka, ale aż takiego parcia nie mam.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

dzięki za radę w takim razie wystawie pojedynczo skoro tak mówicie.
jak Was cos interesuje to piszcie mi na maila... mogę wystawić aukcje na życzenie (możecie podać swoja cenę je¶li chcecie)
Add pictures here
âś–
W dniu piątek, 9 września 2011 21:17:25 UTC+2 użytkownik Michał W ąsowski napisał:

)
zawa,

Cześć Czy posiadasz jeszcze jakąś z powyższych książek? MR
Add pictures here
âś–