Sprzedam kolekcje ksi??ek o modelarstwie + plany

Witam Do sprzedania mam zestaw książek z różnych dziedzin modelarstwa.

W skład zestawu wchodzi:

  1. Modele latające z napędem gumowym / Kazimierz Łapiński - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa, 1979
  2. Budowa i pilotaż latawców / Paweł Elsztein - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa, 1975
  3. ABC Miniaturowego lotnictwa / Wiesław Skier - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa, 1977 (brak planów)
  4. Miniaturowe Lotnictwo / Wiesław Skier - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa, 1978 (brak planów)
  5. Miniaturowe Kolejnictwo / Tadeusz Dąbrowski - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa, 1979
  6. Projektowanie i konstrukcja modeli szybowców / Adam Sztorc, Henryk Weryho - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa, 1977 (z planami)
  7. Projektowanie i budowa modeli śmigłowców / Bogusław Spunda - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa, 1976 (brak planów)
  8. Modele i pojazdy amatorskie na poduszce powietrznej / Jerzy Bień - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa, 1979 (brak str. 73,
74)

Jako gratis:

  1. Sekrety modeli swobodnie latających z napędem silnikowym / Kazimierz Łapiński - Wydawnictwa Komunikacji i Łączności : Warszawa,
1982
  1. Majsterkuję narzędziami EMA-COMBI / Adam Słodowy - Wydawnictwa Naukowo-Techniczne: Warszawa, 1985

link do aukcji:

Michał Wąsowski

W dniu 09.09.2011 21:17, Michał Wąsowski pisze:

Dam Ci radę. Wystaw to jeszcze raz ale każdą pozycję z osobna. Całą kolekcję za te pieniądze to raczej nikt nie kupi. No, ale może się mylę. Oby Ci się udało znaleźć kupca.

Sławek

Reply to
Sławek

Użytkownik Sławek napisał: [..]

Dokładnie, z tej listy interesowałaby mnie jedna książka, ale aż takiego parcia nie mam.

Reply to
AlexY

dzięki za radę w takim razie wystawie pojedynczo skoro tak mówicie.

jak Was cos interesuje to piszcie mi na maila... mogę wystawić aukcje na życzenie (możecie podać swoja cenę jeśli chcecie)

Reply to
Michał Wąsowski

W dniu piątek, 9 września 2011 21:17:25 UTC+2 użytkownik Michał Wąsowski napisał:

Czy posiadasz jeszcze jakąś z powyższych książek? MR

Reply to
mradzimierski