Szukam modelarza który podjął by się zbudowania mo delu wodolotu

celem weryfikacji obliczeń teoretycznych. Przy okazji chciał bym aby był ładnie wykończony gdyż wyniki prób modelowych chcę zamieścić w magazynie żeglarskim:)
Model w skali o wymiarach od 1,5 do 2m napędzany silnikiem/silnikami elektrycznymi i zdalnie sterowany aparaturą RC - posiadam Hitec Eclipse 7. Elementy poszycia, wręgi, itp będą wycięte przez kolegę na maszynie CNC. Więcej info na priv.
Pzdr M
W dniu 2011-03-07 22:59, M pisze:

jaka konstrukcja? Jaka technologia? Bedziesz umial tym latac?? ;)

Ale to ma być wodolot a nie hydroplan!:) Czyli ma to pływać a nie latać nad wodą:) Konstrukcja laminatowa...
W dniu 2011-03-09 18:33, M pisze:

"Dlatemu" pytalem z przymruzeniem oka. Ok, a termin? Tak z ciekawosci pytam bo ja moglbym sie tego podjac dopiero za pol roku ;P

Heh - chciałem aby w tym sezonie ten modelik jeszcze popływał:) Jak za pół roku byś zaczął to do zimy pewnie by nie wypłynął w rejsik:)
Odpisałem na priv, tylko czy adres poprawny?
MaciejK