Szukam planów modeli na CO2

Witajcie
Szukam planów modeli na CO2. Konstrukcji sportowych i wszystkich innych.
Chętnych którzy mogą pomóc proszę o e-mail: snipped-for-privacy@wp.pl
Reply to
invalid unparseable
Witajcie, Ja tez w sumie bym jakis plan potrzebowal ale bardziej od niego naboj do tego silnika chyba ze ktos wie gdzie takie zdobyc?? Bo te od wiatrowek nie pasuja :( A moze ktos ma nawet zuzyte?? z napelnianiem jakos bym sobie poradzil. Z pozdrowieniami - Pawel
Reply to
invalid unparseable
zainteresowany pisz na priv.Pozdr
Reply to
Andrzejkostrubala
Paweł na Allegro coś widziałem z naboi do syfonów.
końcówki mają. Będą pasować ? Bo wymiary korpusu mają prawidłowe.
Ja mam puste naboje o takich wymiarach, tyle że bez takich szerokich końcówek i wydaje Mi się (jeszcze nie mam silnika CO2) że tylko te pasują do zasobnika w modelu.
A gdzie będziesz napełniał ? U tego producenta co do wiatrówek robi ?
Ja w ostateczności planuję małą butlę z CO2 załatwić i dorobić łącznik do głowicy zasobnika. Starczy na miesiące latania i nie ma problemu z napełnianiem.
Reply to
invalid unparseable
Naprawdę chcecie plany modeli na silnik CO 2? , ale modeli latajacych zawodniczo tzn mających masę z silnikiem ok 65-85 g ? tak ? Musielibyście troszkę poczekac - musiałbym przeglądnąc archiwa "Modelar" coś zkserować i porozsyłać - ale to będzie wymagało trochę cierpliwości
Reply to
Jerzy
Panie Jerzy, najlepiej by było jakby znalazł Pan coś z tych prostszych konstrukcji, które będą łatwe do zmontowania. Np. coś podobnego do modelu z Modelarza 11/1998 na str. 13-14. Nie musi być to model zawodniczy.
Reply to
invalid unparseable