Szukam polskiej instrukcji do HiTec ECLIPSE 7

Trzy dni szukam w necie polskiej instrukcji do ECLIPSE 7.
Link komarkus nie dziala.
Bardzo prosze o przeslanie mi owej instrukcji, ewentualnie o podanie
namiarów.
Z góry dziekuje.
Reply to
adrianzet
Link nie działa, bo mnie Kaper wyciął bez ostrzeżenia z serwera. Rano odtworzę stronę, będzie prawie jak dawniej ale wolniej :( Niestety, nie robiłem ostatnio backupu :(
Marek Kowalski
Dnia 25 May 2006 13:03:11 -0700, adrianzet napisał(a):
Jeżeli nadal nie posiadasz, daj znać
Pzd, Zbych
---------------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2006-06-01 22:18:34 Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"
Reply to