Szybowiec DISKUS

Witam Ostatnio kupiłem Model szybowca diskus o rozpiętości 2,6 m zastanawiam się w kturym miejscu zainstalować hak aby puszczać go z gumy
czy się nie bawić tylko mu wmontawać silnik ? w sumie mam jeden motoszybowiec
z modelarskim pozdrowieniem Paweł
Discus ma słabe mocowanie skrzydeł. Strzelając go z gumy możesz je uszkodzić. Ja zamontowałem silnik O.S. 10 na wieżyczce, ale model jeszcze nie jest oblatany, więc nei wiem, czy pociągnie.
--
Lukasz
N 50 05' 04"