Tanie zdalne sterowanie od zabawek

Witajcie
Chciałbym zbudować sobie moedel latający RC. Nie chciałbym jednak kupować wysokiej klasy aparatury, bo nie interesują mnie
jakieś zaawansowane modele. Może to trochę głupi pomysł, ale jest tyle tanich zabawek RC i może mogłbym wykorzystać tę aparaturę do samolotu RC ? Ciekaw jestem tylko jaki zasięg ma taka zabawka ? Bo jak bardzo mały to chyba nie warto.
Dodam że interesuje mnie tylko zabawa modelem i nie mam dużych wymagań, byle tylko stery były kierowane jakoś przez radio.
Co myślicie o tym ?

Zobacz przykład http://www.lcd.strony.pl/model/rc_ir.htm Z lepszym modułem radiowym można już takie zasięgi uzyskać, bo te tanie są bardzo zawodne.
Zbycho http://lcd.strony.pl

Nie wiem czy dobrze Cię rozumiem, ale czy Tobie chodzi o jakąś modyfikację takiej taniej aparatury i wymianę niektórych podzespołów na lepsze ?